Razvija do 726 KS
50

Volkswagen Caddy s tuniranim motorom iz Audija S3 je vuk u janjećoj koži

D. B.
Mnogi proizvođači i tuneri nude lagana komercijalna vozila sportskog izgleda, no vlasnik Volkswagenovg Caddyja iz Velike Britanije nije se zadovoljio samo bodi kitom i većim felgama.

Joe Baitboat Jacobs je vlasnik VW Caddyja koji može "osramotiti" bilo koji BMW M ili Mercedes-AMG zahvaljujući značajno modifikovanom motoru iz Audija RS3 i brojnim modifikacijama šasije.

Sve je počelo sa skromnim Caddyjem treće generacije iz 2016. godine, koji je imao nelakirane branike i čelične felge, a u periodu od tri godine je Jacobs napravio nevjerovatan projekt, automobil koji izgleda više kao snažni hatchback nego kao tipično lagano komercijalno vezilo. Ipak, Caddy je zadržao svoju praktičnost.

Na početku projekta je Caddy dobio sportske branike s većim usisnicima, a potom spliter, diskretna proširenja blatobrana preuzeta od modela Caddy Alltrack, dublje pragove, LED svjetla naprijed i nazad, naglašeni stražnji spojler i difuzor u koji su integrisane Audi RS dvostruke ovalne izduvne cijevi. Ugrađene su i masivne Audi RS kočnice koje se "kriju" iza zlatnih VW Vortex 19-inčnih laganih felgi sa Michelin Pilot Sport 4 gumama.

U unutrašnjosti je veza s Audijem evidentnija, tu je upravljač s ravnim donjim dijelom i RS oznakom koji je presvučen Alcantarom te sadrži i lopatice za promjenu stepena prijenosa, a iza je digitalni instrument klaster. Tu je i infotainment ekran preuzet od treće generacije Audija A3, kao i brojni detalji u stilu karbona. Klima uređaj je automatski, a na centralnoj konzoli je i drugi ekran koji prikazuje dodatne informacije.

Ispod haube se nalazi Daza 2,5-litarski TFSI petocilindrični motor koji je doživio brojne modifikacije. Opremljen je LMS850 turbopunjačem, RPC usisnom granom, 988 ccm diznama, sistemom ubrizgavanja vode/metanola i Miltec straight-pipe izduvnim sistemom, dok je ECU jedinica remapirana.

Rezultat je povećanje snage na 726 KS, što je značajno više u odnosu na fabrički Audi RS3 Sportback (2011. - 2012.) koji razvija 335 KS.

Vozač zapravo potrebe različitih scenarija može birati snagu, odnosno izabrati podešavanja za 420, 522, 626 i 726 KS. U svakom slučaju se snaga prenosi na sva četiri točka.

VW Caddy RS V je definitivno unikatan automobil, no njegov vlasnik se ne namjerava zaustaviti. Novi cilj mu je nadmašiti granicu od 1.000 KS.