Ovaj put posla se prihvatio švicarski tuner Sportec koji nikada nije bio poznat po površnom radu, pa je tako i njihov Scirocco, nazvan SC 350, dobio kompletan program poboljšanja performansi, ali i ovjesa te vanjskog izgleda.
Naravno, bez mnogo razmišljanja kao osnova za sve verzije svojih prerada Scirocca u Sportecu su odabrali već poznati i hvaljeni dvolitarski turbo motor, koji predstavlja vrlo zahvalano rješenje. Pored toga što na prilično jednostavan i provjeren način omogućava značajna povećanja snage ovaj motor dokazao se i dovoljno pouzdanim za takve zahvate. Tako su u više "performance" paketa iz Sporteca ponudili povećanje sa serijskih 200 KS od 40 do čak 150 KS.
Ova poboljšanja treba prije svega zahvaliti novom, kapacitetnijem, turbopunjaču ali i reprogramiranoj upravljačkoj jedinici motora kao i većem hladnjaku zraka pod pritiskom koji je bio neophodan nakon povećanih mogućnosti usisa. Završni detalj je protočniji izduvni sistem koji je izrađen od nehrđajućeg čelika, a da bi se sav „višak“ snage fikasno prenio na podlogu i obezbjedio zabavniju vožnju ugrađena je i djelimična blokada diferencijala.
Također, dinamičke osobine Scirocca u velikoj mjeri je unaprijedio i Sportecov ovjes sa elektronski podesivim amortizerima i kraćim oprugama, što je uz bolji osjećaj pri većim brzinama donijelo i estetski privlačniji stav gdje je pod sada bliži asfaltu za 35 milimetara. Da bi i vizuelni utisak bio potpun u Sportecu su na svog SC 350 Scirocca montirali i 20-inčne Sportec Mono/10 širine čak 9J. Uz nekoliko detalja kao što su prepoznatljive oznake i grafike Sporteca, Švicarci su zaključili radove na VW-ovom kupeu i tako se sasvim opravdano svrstali među jedne od najboljih izbora kada su u pitanju prerade za Scirocco.