Zahvaljujući izmjenama na ionako moćnom V8 agregatu zapremine 4.5 litara on sada isporučuje snagu od brutalnih 510 KS i kamionskog obrtnog momenta od 690 Nm.
Zahvaljujući ovakvim karakteristikama pogonske jedinice nema nikakvih problema da ovako težak i veliki SUV do “stotke” ubrza za fenomenalnih pet sekundi i zaustavi se tek negdje oko 285 km/h.
Naravno TechArtovi stručnjaci se nisu zaustavili na agregatu. Detaljne modifikacije i poboljšanja je preživio i ovjes, koji je Cayenna poprilično približio asfaltu, te sada više liči na tunirani karavan nego SUV visokih terenskih sposobnosti.
Za potpun utisak montirane su 20 colne ili opcionalno čak i 22 colne Formula felge, te četverostruki ispušni sitem od nehrđajućeg čelika i prelijepog ovalnog oblika.
Pored performansi unaprijeđen je i komfor, te u unutrašnjosti vlada isključivo koža i to specijalnim nijansama te mnoštvo displeja od kojih su najupečatljiviji oni u naslonima prednjih sjedišta.