Novitecov Ferrari 488 Spider prošao je kroz sličan tretman kroz koji je prošao i model sa fiksnim krovom 488 GTB. Karoserija automobila koji je došao na mjesto čuvenog modela 458 Italia opremljena je karbonskim karoserijskim komponentama koje su prošle kroz intenzivna testiranja u zračnom tunelu. U traženju optimalnog rezultata u Novitecu tvrde da je prednja osovina na njihovom 488 Spideru sada stabilnija pri velikim brzinama, a poboljšanoj ukupnoj stabilnosti svakako je pomogao i nešto drugačiji (veći) zadnji difuzor zraka. Kupcima se nude dvije verzije zadnjeg spojlera: manja ili veća.
Pogled na automobil izvana otkriva i komplet novih aluminijskih ojačanih felgi koje također "potpisuje" Novitec Rosso. U ponudi su dvije verzije: 21-inčne felge na obje osovine ili kombinacija 21-inčnih felgi naprijed i 22-inčnih felgi nazad.
Suštinska i jedina promjena na Ferrarijevom 3,9-litarskom biturbo V8 motoru odnosi se na novu centralnu upravljačku jedinicu (Novitec N-Tronic) kojom je, uz ugradnju novog izduvnog sistema, iz motora izvučeno dodatnih 102 konjske snage. Ukupna snaga tako je porasla na 772 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 892 Nm.
Automobil od 0 do 100 km/h sada stiže za 2,8 sekundi, a njegova maksimalna brzina sa standardnih 330 porasla je na 342 km/h.