Ionako do vrhunca dovedni V8 motor Novitec Rosso je uspio napregnuti uz klasični američki recept. Logično ovoliko dodatne snage teško bi bilo "izvući" iz atmosferskog motora, pa su u Novitecu na obožavani V8 iz Maranella dodali dva superpunjača pokretana remenom, i onda njihovo prednabijanje zraka ograničili na svega 0,48 bara pritiska. Naravno, zbog samog kapaciteta kompresora i motora to je bilo sasvim dovoljno za odlično povećanje snage.
Tako je sa serijskih 510 KS motor „nabildan“ na čak 717 KS, a uz takvu promjenu jasno je da suparnici prestaju biti Gallardo i M3 i vrlo lako se ulazi u društvo Enza, Murcielaga i ostalih supersportista više klase. Ukratko, Novitecova Scuderija u stanju je sprintati od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde, a sa ubrzavanjem će posustati tek na oko 350 km/h.
Ovakve performanse nisu rezultat tek jednostavne „plug&play“ montaže kompresora. Potpuno redizajnirane i povećane usisne grane koje odgovaraju novom kapacitetu usisa su jedno obrađene i smještene tako da dovode što hladniji zrak u motor, a neophodni su bili i znatno protočniji filteri zraka kao i veći injektori goriva. Također, više snage znači i više stvorene toplotne energije, pa su u Novitecu taj problem rješili montiranjem znatno većeg i kapacitetnijeg rashladnog sistema.
Za razliku od većine prerađivača, u Novitecu se nisu previše zamarali estetikom, tek upečatljiva crno-žuta kombinacija booja na karoseriji i obilnija upotreba karbonskih vlakana i crne kože u unutrašnjosti otkriva skrivenog ubicu supersportista iz gornjeg doma.