9ff predstavio GT9-R
0

Najbrži auto na svijetu?

Sarajevo-x.com
Nakon višegodišnjeg iščekivanja i brojnih nagađanja njemačka tunerska kompanija 9ff konačno je objavila zvanične podatke ali i nove fotografije svog impresivnog modela GT9-R. Planovi sa ovom zaista ekstremnom preradom Porschea su itekako veliki.

Ukratko riječ je o pravom inžinjerskom poduhvatu, u toj mjeri da je gotovo ponižavajuće ovakav automobil svrstati među ostale tunerske izdanke. Naravno, u ovom slučaju izmjereni podaci najbolje stvaraju pravu sliku, pa je podatak o maksimalnih 1120 konjskih snaga tek početak.

Naime, zahvaljujući ovako snažnom 4,0-litarskom boxer motoru sa šest cilindara GT9-R ubrzava do 100 kilometara na sat za nevjerovatnih 2,9 sekundi, a još zanimljiviji je podatak da kazaljka brzinomjera stiže do 300 km/h nakon samo 15,8 sekundi.

Ono što će ovaj automobil svakako svrstati u društvo posebnih supersportskih automobila za cestovnu upotrebu je činjenica da je sposoban ostvariti maksimalnu brzinu od 414 km/h. Zahvaljujući ovoj maksimalnoj brzini, ali i činjenici da će biti proizveden u seriji od 20 primjeraka, 9ff GT9-R će nadmašiti 412.28 km/h koje je postavio beskompromisni SSC Ultimate Aero TT i tako postati najbrži serijski automobil na svijetu. Tom cilju bi se mogao ispriječiti samo, barem u ovom trenutku, Keating TKR čija maksimalna brzina od čak 418.6km/h tek treba biti potvrđena.

Za one skromnije, ili možda strašljivije, 9ff je ponudio i nešto slabiju verziju sa 987 KS koja je tek neznatno sporija od najsnažnijeg GT9, dok će se mnogi zadovoljiti i modelom sa 750 KS koji brzinu od 300 km/h dostiže za 20 sekundi. U dva najsnažnija modela moguće je odabrati prenos snage putem standardnog ručnog mjenjača sa 6 stepeni prenosa, ili putem naprednog sekvencijalnog mjenjača koji značajno poboljšava performanse i vrijeme izmjene stepeni prenosa. U verziji sa 750 KS ponuđen je petostepeni Tiptronic koji značajno olakšava svakodnevnu upotrebu.

Iz 9ff najavljuju da će svaki od proizvedenih modela biti unikatan, te da će ponuditi najbogatiju listu opcija koja je do sada viđena na cestovnom automobilu, dok će potpunu personalizaciju karoserije obezbjediti i kroz nekoliko različitih aerodinamičkih paketa.

Cijene za GT9-R još uvijek nisu objavljene, ali je unaprijed jasno da će biti u skladu sa ostatkom društva koje je sposobno za brine od preko 400 km/h.