Najjači Civic
0

Mugen uzvraća udarac

Sarajevo-x.com
Honda, tačnije njihov „kućni“ tuning odjel, nije više mogao podnijeti dominaciju hot hatcheva iz Evrope, te je posljednjom preradom Civica Type R vraća u igru ovaj kompaktni automobil koji već sada vrlo mnogo obećava.

Mugen Civic Type R po evropskoj specifikaciji koristi također poznati 2,0-litarski i-VTEC motor koji u standardnom Type-R modelu proizvodi 200 KS. Kako se do sada pokazalo, ta količina snage, a pogotovo manjak obrtnog moenta skupo su koštali ugled Civica, pa su tako u Mugenu sada obezbjedili 240 KS, što je zaista impresivan rezultat za atmosferski motor.

Uz značajno bolje performanse, u Mugenu su poradili i na samom izgledu automobila, kao i na njegovoj aerodinamici. Tako će brojni spojleri i dodaci značajno izmjeniti prepoznatljivu futurističku siluetu, i možda je i pokvariti, ali će u svakom slučaju biti jasno da je riječ o posebnom Civicu Type R. Pored indiskretnog spojlera na zadnjem dijelu koji je šaka u oko bilo kojem posmatraču iole rafiniranih estetskih kriterija, pažnju će privlačiti i prorezi na poklopcu motora i prednjim blatobranima koji obezbjeđuju bolje strujanje zraka oko motora i kočnica. Završnu riječ predstavljaju, također predimenzionirani, izduvni topovi, kao i posebni naplaci od lake legure. Zvanične performanse Mugenove prerade još uvijek su pod velom tajne, ali je svakako zanimljivo da sa cijenom od oko 40.000 eura postaje znatno veći finansijski zalogaj od Ford Focusa RS ili Renaulta Meganea RS koji su već dokazano dobra „hot hatch“ roba.