UZ POZNAT PRISTUP
6

Kroz tretman Mansoryja prošao je i aktuelni Range Rover

E. L.
U tuning kompaniji Mansory ni ovaj put nisu štedjeli na karbonskim karoserijskim komponentama uz koje, ruku na srce, aktuelni Range Rover više ne izgleda profinjeno.

Land Rover je petu generaciju svog najvećeg, najluksuznijeg i najskupljeg SUV-a predstavio prošle godine, a novi poslovično plemenit i profinjen Range Rover kupcima se i ovaj put nudi sa standardnim i povećanim međuosovinskim rastojanjem.

Čini se da sve spomenuto nije bilo dovoljno dobro rukovodstvu njemačke tuning kompanije Mansory u kojoj su, uz poznat pristup, predstavili svoju kreaciju na osnovici najsnažnijeg Range Rovera s kojom je na kraju stigla i dodatna "konjica".

Sve karoserijske komponente napravljene su od karbona, a komplet uključuje: masku hladnjaka, poklopac motora, detalje na prednjim vratima, prednji spojler, dva zadnja spojlera, proširene blatobrane, obloge pragova, kućišta retrovizora i ogroman zadnji difuzor s integrisanim LED svjetlom za maglu.

Praznine ispod blatobrana sada popunjavaju nove crne 24-inčne aluminijske felge FD.15 na kojima su Continental gume dimenzija 295/30, a nakon zahvata na izduvnom sistemu i ispod prednjeg poklopca 4,4-litarski V8 motor umjesto standardnih 530 KS i 750 Nm raspolaže sa 620 "konja" i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta, što se savršeno uklapa u priči u kojoj je profinjenost svoje mjesto ustupila agresivnosti.

U Mansoryju kažu da njihov Range Rover od 0 do 100 km/h stiže za 4,3 sekunde (0,3 sekunde brže od standardne SV verzije koja stiže do 261 km/h), a podatak o najvećoj brzini nije otkriven.

Vezani članci