Mugen uz ovaj automobil isporučuje posebno podešen ovjes, kapacitetnije kočnice i ekskluzivan aero-kit kojim se apsolutno potvrđuje filozofija koja prati harizmatični Civic Type R.
Civic Type R Mugen 2.2 napravljen je u čast legendarnog Hondinog dvolitarskog motora K20 čija je proizvodnja u Japanu prestala. Homologiran od strane Mugena i FIA-e, motor koji se koristio u trkaćim Hondama grupe N smatrao se jednim od najboljih atmosferskih motora današnjice. U evropskom odjelu Mugena, od formiranja kompanije 2006. godine, pripremljeno je 400 takvih motora za potrebe kružnih, brdskih i rally trka širom svijeta. Hondin K20 motor pokretao je samo dva cestovna automobila dorađena u Mugenu: Civic Mugen RR, sedan koji se prodavao u Japanu i Civic Type R namjenjen britanskom tržištu.
Hiro Toyoda, potpredsjednik Euro Mugena, rekao je: “Strogi ekološki zahtjevi sve više potiskuju ovakve atmosferske motore, koji se zamjenjuju drugačijim konceptima i tehnologijama. Vjerovatno u masovnoj produkciji više nećemo vidjeti motor kao što je K20, pa smo se potrudili da ga još neko vrijeme ponudimo uz Civic Type R u posebnoj 2,2-litarskoj varijanti.”
Od 20 limitiranih Mugen Civica Type R, koji su se u prošloj godini prodavali sa dvolitarskim motorom snage 240 KS, četiri su još na raspolaganju. S tim u vezi, postoji mogućnost da će ih u Euro Mugenu prije isporuke preraditi u 2,2-litarske opcije. Pored toga postoji i mogućnost da će se već isporučeni automobili u kojima se “vrte” dvolitarski motori moći vratiti u Euro Mugen, gdje bi se njihova radna zapremina povećala na finalnih 2,2-litara.