"Zgodan" paket dorada
8

AC Schnitzer predstavio prvo poglavlje na temu aktuelnog BMW-a M2

E. L.
Prije planirane verzije na kojoj će se pozabavili i onim što se krije ispod prednjeg poklopca najmanjeg proizvoda M odjela u njemačkoj tuning kompaniji AC Schnitzer nude zgodan paket dorada vlasnicima BMW-a M2 koji su zadovoljni standardnim potencijalom trolitarskog 6-cilindarskog motora.

U poznatoj njemačkoj tuning kompaniji čije se ime već decenijama veže za BMW-ove automobile predstavili su prvo dorađeno izdanje na osnovici aktuelnog BMW-a M2 (G87) koje se krije iza naziva ACS2 Sport i, prema riječima odgovornih u ACS-u, predstavlja uvertiru za naredni korak s kojim će M2 pokretati pojačan trolitarski 6-cilindarski biturbo motor.

Do tada, vlasnici BMW-a M2 koji se odluče na tretman u Schnitzeru kući će se vratiti s automobilom koji je opremljen nekolicinom karbonskih karoserijskih komponenti među kojima se ističe novodizajnirani prednji spojler za koji u Aachenu ističu da, uz "flapsove“ na rubovima odbojnika, značajno poboljšava prijanjanje prednje osovine.

Upravljivosti i oštrini najmanjeg M-a pomoći će i Schnitzerov komplet ojačanih 20 i 21-inčnih felgi AC4 Lightweight koje su 35 posto lakše od standardnih. Mogu se dobiti u crnoj ili zlatnoj boji, a na njima su gume dimenzija 285/30/20 naprijed i 295/25/21 nazad.

Kočnice nisu dirane, ali se iza diskova velikog promjera krije dorađen adaptivni ovjes s kojim prednji dio automobila može biti bliži podlozi do 35, a zadnji do 30 milimetara. Za adekvatnu zvučnu kulisu brine novi i otvoreniji adaptivni ispušni sistem čiji su četverostruki završeci ukrašeni karbonskim oblogama.

Novosti u tamnoj kabini odnose se na Schnitzerov upravljač koji je obložen kombinacijom kože i alkantare i veće aluminijske poluge za mijenjanje stepena prijenosa u verziji s automatskim mjenjačem.

U Schnitzeru nisu otkrili koliko će u narednoj fazi "nasvirati“ BMW-ov motor čijih je standardnih 460 konjskih snaga i 550 Nm obrtnog momenta dovoljno za elektronski ograničenih 250 km/h (285 km/h bez limitatora) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde (4,1 sekunda s 8-stepenim automatskim mjenjačem).