Priča kao iz filmova
7.7k

Tri prijatelja, tri BMW-a E36: Ako te bar malo ne plaši, onda nemaš pravi automobil

D. B.
Foto: T. S./Klix.ba
(Foto: T. S./Klix.ba)
Ljubitelji automobila osjećaju veliku strast prema svojim četverotočkašima, u njih ulažu, ljubav, vrijeme i novac, a takva je priča i trojice bh. "petrolheada" koji su zaljubljeni u svoje primjerke BMW-ove generacije E36.

Almin Šemić, Rasim Čavčić i Ajdin Škulj su tri prijatelja koje osim prijateljstva veže i ljubav prema automobilima, posebno prema BMW-ovoj generaciji E36. Oni nerijetko privlače pažnju na ulicama, kao i na automobilističkim događajima u BiH. Zanimljivo, sva tri automobila su pripadala Šemiću, a dva su vremenom dobila nove vlasnike, s tim da su ostali u "raji".

Dvadesetdvogodišnji Šemić je autoelektričar iz Kaknja, a uz taj posao se bavi i lakiranjem te poliranjem naplataka, kao i tuningom vozila. Iako je veoma mlad, dosad je posjedovao prilično veliki broj BMW-ovih vozila, ali E36 uvijek ima u garaži.

"Dosad sam posjedovao 15 BMW-ovih automobila, od čega devet primjeraka modela E36. Ovo je specijalan model za mene, prodavao sam ih, a tako sam upoznao i nove prijatelje. Svi smo članovi Facebook grupe Autonagazim i BMW Sarajevo, pomažemo jedni drugima u različitim situacijama vezanim za automobile, ali se i dobro zabavljamo, organizujemo druženja i slično. Trenutno je u mom vlasništvu BMW E36 iz 1995. godine s 2,0-litarskim benzinskim motorom koji isporučuje fabričkih 150 KS. Jednostavno volim automobile, nije mi teško raditi na njima jer me to ispunjava. Vrijeme i novac trošim na automobile, a uživam i u druženju s ljudima koji također vole četverotočkaše. Pandemija koronavirusa nas je malo omela, nedostaju nam druženja, ali će i ovo proći pa ćemo nastaviti gdje smo stali", izjavio je Šemić za portal Klix.ba.

Foto: T. S./Klix.ba
Foto: T. S./Klix.ba

Rasim Čavčić živi u Brezi, ima 25 godina i radi kao vozač, a u slobodno vrijeme se bavi tuningom te farbanjem i poliranjem naplataka. Kao i Šemić, doslovno je zaljubljen u BMW E36.

"Svoj E36 sam kupio od Almina, automobil je proizveden 1992. godine, a ispod haube je 2,0-litarski benzinac sa 150 KS. Kupio sam ga 'za svoju dušu', polako radim na njemu i sređujem ga. Ljubitelj sam automobila, ali je E36 poseban. Bio mi je velika želja, posjedovao sam različite automobile, ali se nisam smirio dok ga nisam parkirao u svoju garažu. Automobil sam po sebi nije skup, ali ovaj 'sport' itekako jeste, posebno ko želi napraviti nešto posebno. Ipak, ne razmišljam o novcu, automobil ne planiram prodati. Problema nema, redovno ga održavam i to je sve. Više volim starije automobile, volim da se 'borim' s njima. Kao što kažu, ako te nije bar malo strah automobila, onda nemaš pravi auto, mora malo da te plaši", rekao je Čavčić.

Foto: T. S./Klix.ba
Foto: T. S./Klix.ba

Njihov prijatelj dvadesetdvogodišnji Kakanjac Ajdin Škulj radi u IT sektoru i također je vlasnik BMW-a E36. Ljubav prema njemačkom brendu je naslijedio od oca te svoj automobil namjerava dugo zadržati.

"Ja sam također kupio sam BMW od Almina, proizveden je 1994. godine, a pokreće ga 1,6-litarski benzinski motor koji razvija 105 KS, ali u narednom periodu namjeravam poraditi na tome, promijeniti motor i povećati snagu. BMW sam zavolio zbog oca jer je i on preferirao ovaj njemački brend. Jedva sam čekao da položim vozački ispit i kupim E36, meni najdraži BMW-ov model. Ovaj automobil ima dušu, dok noviji baš i ne, previše je elektronike. Ne volim previše pomagala, volim voziti i automobil koristim svakodnevno, idem i na duža putovanja. U budućnosti planiram kupiti E46 i uzeti motor, mjenjač i još neke komponente za svoj E36. Korist će biti višestruka. Na automobilu uvijek ima mjesta za usavršavanje. Osim BMW-a, volim i Japance, ali ih je teže održavati", rekao je Škulj.

Foto: T. S./Klix.ba
Foto: T. S./Klix.ba

Svoju ogromnu strast prema automobilima ne kriju, ali se i bore protiv predrasuda. Mnogi koji vide njihove i slične četverotočkaše nerijetko pomisle da se radi o trkačima, neodgovornim vozačima koji predstavljaju opasnost na cesti. Međutim, u njihovom slučaju to nije tako, kao i u mnogim drugim slučajevima.

"Naravno, predrasuda uvijek ima. Istina je da volimo brze i atraktivne automobile, ali nikad ne rizikujemo niti ugrožavamo druge učesnike u saobraćaju. Ko želi utrke, postoje događaji na kojima je to legalno i pretvoreno u takmičenje. Ulice nisu mjesto za 'odmjeravanje snage', dovoljna je i najmanja greška da dođe do tragedije. Svaki život je dragocjen. to nikako ne smijemo zaboraviti", poručili su za kraj.

Vezani članci