Sad ili nikad
0

Toyota: Imamo dva cilja na trci 24 sata Le Mansa

Klix.ba
Pored nastojanja da konačno dođu do dugo očekivane pobjede na utrci 24 sata Le Mansa u Toyoti ovaj put žele i da obore rekord Audija čiji je LMP1 prototip 2010. godine za 24 sata prešao najviše kilometara.

U Toyoti i njenom trkaćem odjelu Gazoo Racing vjeruju da će u junu ove godine konačno stići do dugo očekivane pobjede na legendarnoj trci izdržljivosti 24 sata Le Mansa koja im godinama izmiče iz ruku, a htjeli priznati ili ne samouvjerenosti japanske automobilske kompanije doprinosi i činjenica da ove sezone u Svjetskom šampionatu trka izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship) nema trijumfalnih timova Audija i Porschea.

Osim namjere da dođu do prve pobjede na 24 sata Le Mansa s kojom bi, nakon Mazde, bili druga japanska automobilska kompanija koja je "zatvorila" najviše krugova na legendarnom francuskom "klasiku", u Toyoti imaju još jedan cilj: nadmašiti rekordnu kilometražu (5410.713 km/397 krugova) koju je 2010. godine ostvario pobjednički LMP1 prototip Audi R15 Plus TDI čiji su upravljač dijelili Timo Bernhard, Romain Dumas i Mike Rockenfeller.

"Naš primarni cilj je pobjeda, ali ako budemo imali sreće s nekoliko faktora koji utječu na ritam trke i ne budemo imali situacije zbog kojih će naši automobili biti u garaži mimo redovnih zaustavljanja, mislim da možemo oboriti rekord Audija", rekao je direktor Toyotinog LMP1 tima Rob Leupen i dodao da su njihovi automobili bili blizu cilja i prošle godine.

Napominjeno da će Toyota za ostvarenje svojih velikih ciljeva (nažalost bez velike konkurencije) imati dvije prilike, jer će se prema novom pravilniku i kalendaru FIA-e koji se odnosi na WEC trka 24 sata Le Mansa u supersezoni 2018/2019. voziti dvaput.