Stigla nova verzija
3

Touring Arese RH95 Vento D’Oro je Ferrari u zlatnom ruhu

D. B.
Italijanska kmpanija Touring Superleggera je predstavila još jednu verziju svog superautomobila Arese RH85, koja nosi sufiks Vento D'Oro, odnosno "zlatni vjetar" u prevodu s italijanskog jezika.

Riječ je o ručno izrađenom automobilu s intrigantnim detaljima, uključujući zlatne ukrase na bijeloj karoseriji. Automobil je zadržao karbonsku karoseriju "originalnog" modela Arese RH95 koji je debitovao 2021. godine, a iako kompanija Touring Superleggera nije otkrila identitet "dobro poznatog egzotičnog donorskog automobila" za Arese RH95 seriju, specifikacije i unutrašnjost snažno ukazuju da bi mogla biti bazirana na Ferrariju 488 ili spoju komponenti modela 488 i F8.

Ono po čemu se Vento D'Oro razlikuje jeste njegova svježa livreja inspirisana nijansama pustinje. White Morning Frost boja je izabrana za karoseriju te kombinaovana sa zlatnim detlajima. Pravo zlato je naneseno ručno na različite panele karoserije te prekriva cijeli stražnji dio. Felge veličine 20 inča urađene su u dva tona ste se slažu sa sjajnim crnim spliterom, pragovima i stražnjim difuzorom.

U unutrašnjosti se nastavlja ova tema, krase je zlatni detalji na bijeloj koži i Alcantari. Iako su snažne veze s Ferrarijem su očigledne. Touring Superleggera kao svoj "potpis" koristi unutrašnje panele, redizajnirane ventilacijske otvore i separator na centralnoj konzoli.

Završni dodir predstavlja pločica okružena potpisima onih koji su radili na automobilu. Oznaka pokazuje da je riječ o petom primjeru modela Arene RH96 od ukupno 18 najavljenih za proizvodnju. Touring Superleggera nudi brojne opcije za modifikacije, tako da kupci imaju ogroman izbor kada je riječ o eksterijeru, unutrašnjosti i performansama.

Za svaki automobil se utroši 5.000 sati rada, a velika pažnja se posvećuje svakom detalju. Specijalist za unutrašnjost Dtales Milano sarađivao je u dijelu koji se odnosi na zlatne detalje, što garantuje besprijekornu završnu obradu.

Arese RH95 je dug 4.782, širok 1,982 i visok 1.259 mm, što znači da je malo veći od donorskog automobila. Pokreće ga twin-turbo V8 motor, koji razvija 670 KS i 760 Nm obrtnog momenta, što dokazuje da je preuzet od modela 488 GTB. Prethodne verzije modela RH95 koristile su snažniji V8 koji isporučuje 720 KS, a koji pokreće modele 488 Pista i F8 Tributo.

Snaga se prenosi na stražnju osovinu putem sedmostepenog DTC automatskog mjenjača. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h su potrebne 3 sekunde, dok je maksimalna brzina ograničena na 330 km/h, što također odgovara specifikacijama Ferrarija 488 GTB.

Touring Arese RH95 Vento D'Oro se pridružuje liniji specijalnih verzija te dolazi nakon prošlogodišnjeg modela Grigio Artico. Iako cijena "zlatne" verzije nije objavljena, poznato je da je Arese RH95 imao osnovnu cijenu od 1,58 miliona eura uključujući donorski automobil.

Vezani članci