Testovi
68

Alicante: Vozili smo novi Toyota RAV4 Hybrid

Klix.ba
Foto: Klix.ba
Toyota RAV4 Hybrid (Foto: Klix.ba)
Za promociju novog Toyota RAV4 Hybrid najveći svjetski proizvođač automobila Toyota je izabrala provinciju Alicante na istoku Španije na koju je pozvala brojne svjetske medije, a među njima i portal Klix.ba.

U relativno toplom i sunčanom Alicanteu i okolici smo imali priliku isprobati novi Toyota RAV4 Hybrid, koji je ujedno predstavio i redizajn četvrte generacije RAV4, a koji je premijerno svijetu predstavljen na Sajmu automobila u New Yorku u aprilu prošle godine.

Toyota RAV4 je decenijama hvaljen kao jedan od rijetko praktičnih SUV-ova za svakodnevnu vožnju. Za to vrijeme japanski proizvođač se pozicionirao kao najveći proizvođač hibridnih vozila na svijetu, među kojima je svakako najpoznatiji Prius. Stoga, bilo je za očekivati da se Toyota odluči da spoji ova dva koncepta u novom Toyota RAV4 Hybrid modelu, koji nagovještava novi prodajni uspjeh ove kompanije.

Toyota tvrdi da je od predstavljanja prve generacije 1994. godine do sada u svijetu proizvedeno 6 miliona RAV4 vozila, a od kojih se 90% još uvijek nalazi na cestama.

Četvrta generacija RAV4 predstavljena je 2013. godine, a sada je vrijeme za nadogradnju i savremeniji izgled. Novi RAV4 Hybrid ne razlikuje se previše od prethodnika, najuočljivija su dizajnerska poboljšanja, unaprijeđen prednji dio, nova atraktivna zadnja svjetla, uvedena je u potpunosti LED rasvjeta, s profila RAV4 je bogatiji za nova ojačanja pragova čime je dobiven fluidniji izgled i jasno sugerira na svoje terenske sposobnosti. Unutrašnjost je također unaprijeđena i sada izgleda luksuznije nego prije. Na zadnjem kraju, redizajniran sklop svjetala zaokružuje promjene na vanjskom dizajnu i čini RAV4 sofisticiranijim, uz nove branike koji ostavljaju jak dojam i zaokupljaju pažnju.

Pogonski sklop novog RAV4 je posuđen od "rođaka", nešto luksuznijeg Lexusa NX koji je predstavljen prošle godine. To znači da RAV4 Hybrid pokreće četverocilindarski benzinski motor zapremine 2,5 l koji proizvodi 197 konjskih snaga. Električni motor smješten je na zadnjoj osovini čime ovaj novi model konačno uvodi hibridnu tehnologiju u RAV4 gamu. Hibridni pogonski sklop i e-CVT automatski mjenjač pridonose harmoničnoj i opuštajućoj vožnji. Što se tiče potrošnje, Toyota ističe da novi RAV4 Hybrid 4x4 za mješovitu vožnju troši 5,1l, dok verzija 4x2 troši 5,0l na 100 km.

Toyota RAV4 Hybrid (Foto: Toyota PR)
Toyota RAV4 Hybrid (Foto: Toyota PR)

Unutrašnjost je prostrana i bilo gdje da sjedite osjećat ćete se ugodno. U kabini, osjećaj boravka tokom putovanja doveden je na potpuno novi nivo zahvaljujući korištenju novih materijala mekših na dodir, boljoj zvučnoj izolaciji, novoj instrument ploči i bogatijem multimedijskom sistemu koji sada stiže s TFT ekranom u boji. Prtljažni prostor je prostran i otvara i zatvara se elektronski. Pri većim brzinama vjetar uzrokuje malo buke, koja vjerujemo neće nikome puno smetati. Na manjim brzinama nismo osjetili gotovo nikakvu buku. U Španiji smo mogli isprobati smo i terenske karakteristike novog RAV4 i možemo samo reći da smo uživali u vožnji po makadamu.

Premijerno u Toyota vozilima u RAV4 Hybrid je integrisan novi 360° panoramski prikaz oko automobila koji kombinira slike s četiri kamere kako bi stvorio prekrasan 360° 3D pogled oko novog RAV4.

Toyota se nada da će novi RAV4 Hybrid biti popularan kao i sama kompanija. Cijena za RAV4 Hybrid 4x2 (2WD) u BiH počinje od 64,738 KM (s PDV-om) i zavisi od konfiguracije, a cijena za verziju sa pogonom na sva četiri točka 4x2 (AWD) počinje od 69,236 KM (s PDV-om).