Američka nacionalna administracija za sigurnost saobraćaja na autoputevima (NHTSA) je pokrenula istragu o Teslinom sistemu Autopilot zbog 11 saobraćajnih nesreća u kojima je povrijeđeno 17 osoba te je zabilježen jedan smrtni slučaj.
"Većina incidenata se dogodila toko noći, a na tim lokacijama su bile prisutne mjere kontrole saobraćaja kao što su vozila za hitne intervencije, baklje, osvijetljene ploče sa strelicama i čunjevi na cesti. Vozila koja su učestvovala u nesrećama imala su uključen Autopilot ili tempomat (Traffic Aware Cruise Control) prilikom prilaska tim lokacijama", navodi se u dokumentima istrage.
Preliminarna evaluacija je fokusirana na Autopilot u Modelu Y, X, S i 3 proizvedenim između 2014. i 2021. godine, a to čini oko 265.000 Teslinih električnih vozila. Incidenti su se dogodili između januara 2018. i jula ove godine uključujući one u Massachusettsu, Michiganu i Arizoni, a tri nesreće su se dogodile i u Kaliforniji.
Autopilot drži automobil u traci i održava njegovu brzinu kada je aktivan u svom Operational Design Domainu (ODD), međutim to još uvijek nije potpuno samovozeći sistem. Vozači imaju odgovornost za OEDR, odnosno identifikaciju i odgovor na prepreke, druga vozila i manevre drugih vozača.
"Istraga e se dodatno osvrnuti i na OEDR u Autopilot modu, kao i ODD u kojem je Autopilot funkcionalan. Također, analizirat će se i okolnosti za potvrđene nesreće", dodaje se u dokumentima.
Godine 2016. je poginula prva osoba u nesreći povezanoj s Autopilotom, a od tada je bilo nekoliko istraga u slučajevima z akoje se vjeruje da je ulogu imao Autopilot. NHTSA je naredio proizvođačima automobila da u roku od 24 sata od saznanja prijave nesreću povezanu sa poluautonomnim i potpuno autonomnim sistemima vožnje.