Na domaćem tržištu u Češkoj Škoda je u septembru prodala 5.100 vozila. Time je svaki treći češki kupac odabrao vozilo marke sa krilatom strelicom .
U drugim zemljama Centralne i Istočne Evrope ova marka je u prošlom mjesecu dodatno ojačala svoju poziciju. Prodaja u Hrvatskoj povećala se za 85,9 procenata, u Rumuniji za 9,6 procenata, u Mađarskoj za 8,9 procenata i u Ukrajini za 7,1 procenat.
U Zapadnoj Evropi Škoda je u septembru povećala prodaju svojih vozila za 2,6 procenta na 35.200 vozila. Tri tržišta su zabilježila stalni rekord: U Velikoj Britaniji prodaja je porasla na 7.200 vozila (plus 33,2 procenta). Švicarska javlja plus od 27,9 procenata (1.700 prodaja), Norveška od 27,7 procenata (700 vozila).
Neizmijenjeno snažnu dinamiku sa velikim stopama porasta zabilježila je Škoda u regijama Rusije, Indije i Kine. U Rusiji i u Indiji Škoda je do kraja septembra prodala već više vozila nego tokom cijele 2010. godine. U Rusiji je ova marka u septembru povećala prodaju za 63,1 procenata na 6.500 isporuka i dostigla je drugi ikad postignuti mjesečni rezultat. U Indiji plasman se povećao u septembru za 37,5 procenata na 2.200 jedinica. U Kini češki proizvođač je u septembru sa 21.100 isporučenih vozila (plus 9,8 procenata) postigao novi rekord prodaje.
I na daljim tržištima izvan Evrope za Škodu postoje znakovi rasta. Tako je marka u Australiji više nego uduplala svoj septembarski rezultat prodaje sa plusom od 125,1 procenta.