"Nastavljamo širiti naše kapacitete za proizvodnju motora i mjenjača", izjavio je Michael Oeljeklaus, Škodin član upravnog odbora za područje proizvodnje i logistike.
"Proizvodnja motora EA211 ojačat će sektor proizvodnje u Češkoj, kao i ulogu Škodine proizvodnje za Volkswagen koncern."
Optimirani motori s unutrašnjim sagorijevanjem iznimno su značajni za odgovorno postupanje s resursima u okvirima održive mobilnosti. Stoga su razvijene sasvim nove generacije benzinskih i dizelskih motora koji će se sukcesivno uvoditi u paletu vozila Volkswagen koncerna.
Inače, TSI je skraćenica za Turbocharged Stratified Injection, oblik direktnog ubrizgavanja goriva te kompresije smjese benzina i zraka uz pomoć turbopunjača.
Proizvodnja druge serije 1,2- i 1,4-TSI agregata nove EA211-generacije planirana je u jednoj od Škodinih tvornica već za nekoliko sedmica. Od oktobra ove godine u tvornici Vrchabli teče proizvodnja DSG mjenjača za potrebe Volkswagen koncerna; trenutni kapacitet ove proizvodnje iznosi 1.000 mjenjača dnevno. Do sredine 2013. planirano je povećanje proizvodnje na 1.500 mjenjača dnevno.
Ulaganje u proizvodnju agregata tek je dio Škodinog velikog investicijskog projekta u domovini. Novim investicijama predviđena su i proširenja razvojnih kapaciteta: tako će češki proizvođač povećati svoj tehnološko-razvojni centar u Česani, dok će preko 34 miliona eura uložiti u izgradnju 21 ispitne stanice za motore i motorne komponente, što predstavlja jednu od najvećih razvojnih investicija u Republici Češkoj.
Krajem jula 2012. otvoren je i novi Lean Center za zaposlenike i dobavljače češkog branda, koji već pridonosi optimiranju proizvodnje i managementa u Mladoj Boleslav. Sredinom septembra startao je novi Škodin IT-centar, a proširen je i Škoda Parts Center za dijelove i dodatnu opremu. Konačno, za kraj novembra predviđeno je ponovno otvorenje u potpunosti modernizovanog Škoda muzeja.