“Mladá Boleslav je srce globalne Škoda proizvodne mreže“, ističe Michael Oeljeklaus, Škoda član Uprave za proizvodnju, te dodaje: “Jedanaest milioniti proizvedeni primjerak demonstrira snagu brenda ali i naše proizvodnje. Više od polovine svih Škoda modela proizvedenih do danas su sišli sa proizvodne trake iz fabrike u M. Boleslav, od čega je million vozila proizvedeno u zadnje dvije godine. Srce Škoda brenda kuca upravo u ovom gradu i ovoj fabrici. Kompletan tim uposlenika je ponosan na ovaj jubilej.
U godinama koje su pred nama Škoda i dalje namjerava da raste zahvaljujući impresivnoj modelskoj ofanzivi, najvećoj u dosadašnjoj historiji brenda. Siguran sam da će fabrika u M.Boleslav odigrati ključnu ulogu u toj strategiji”.
Fabrika u M. Boleslav najviše je doprinijela proizvodnji modela lansiranih predhodne tri godine. Gotovo 10.000 zaposlenika radi na proizvodnji trenutnog modela Škoda Fabia, Škoda Octavia, kao i novih modela Škoda Rapid i Škoda Rapid Spaceback. Kako bi prilagodila kapacitete proizvodnje Škoda je pokrenula najveću modernizaciju i proširenje fabrike u historiji brenda. Glavni fokus je bio povećanje kapaciteta proizvodne linije sa 800 na 1.200 vozila svaki dan.
Investicije su se pokazale opravdanim: novi modeli proizvedeni u Mladá Boleslav se prodaju odlično. Rast prodaje veći od 30% u Zapadnoj i Centralnoj Evropi učinio je da model Octavia bude pravi hit u prva dva mjeseca tekuće godine. Nova Škoda Octavia je dostupna kao Octavia, Octavia Combi, Octavia Combi 4x4 i snažna Octavia RS verzija. Nova Octavia Scout i nova Octavia G-TEC uskoro upotpunjuju ponudu ovog modela u 2014. Manje od dvije godine je prošlo kako je lansiran model Rapid, a već se može reći da predstavlja treći po snazi model u pogledu prodaje za brend. U 2013. Škoda je bila u mogućnosti da učetvorostruči isporuke Rapida u odnosu na prethodnu godinu.
Fabrika Mladá Boleslav smještena u ulici Václav Klement je najuspješnija Škoda fabrika i krucijalna je u uspješnoj 118 godina dugoj historiji brenda. U prvim prostorijama ove fabrike dva pionira u prozvodnji automobila, Václav Laurin i Václav Klement su pokrenuli proizvodnju bicikala u 1895., nedugo nakon toga i motocikala, a 1905. prvi primjerci automobila su sišli sa proizvodnih traka.
Pored glavne fabrike u Češkoj Republici Škoda posjeduje još dva prozvodna kompleksa locirana u Kvasiny i Vrchlabí. Modeli Yeti, Superb i Roomster se proizvode u Kvasiny dok fabrika u Vrchlabí omogućava proizvodnju automatskih mjenjača DQ200 sa duplim kvačilom za čitavu Volkswagen grupaciju. Češki proizvođač i Volkswagen Group su investirali blizu 170 miliona eura u proizvodnju modernih DSG automatskih mjenjača.
U prilog domaćoj proizvodnji, Škoda u dijelu svoje internacionalne strategije rasta veliki fokus stavlja na proizvodnju i na lokalnim tržištima naročito na velikim tržištima kao što su Kina i Rusija. Škoda u saradnji sa Shanghai Volkswagen (SVW) na lokaciji Anting posjeduje proizvodnju svojih modela u Kini. Upravo u ovoj fabrici proizvedeno je više od million Škoda modela namijenjenih za kinesko tržište. Pokretanje proizvodnje novog modela Octave planiran je sredinom 2014. Škoda modeli također se proizvode i u Rusiji, tj. u fabrici lociranoj u Nizhny Novgorodu i Kalugi. Proizvodnja modela Rapid za rusko tržište počela je prije par sedmica upravo u ovim postrojenjima odnosno u Kalugi.
Kao dio globalne strategije razvoja pokrenute prije tri godine Škoda planira povećanje isporuka svojih modela širom svijeta na 1.5 miliona primjeraka godišnje. U 2013. Škoda je proizvela i isporučila 920,800 vozila, čime je ostvarila drugi najbolji rezultat u svojoj historiji. Predstavljanjem osam novih ili redizajniranih modela brend je lansirao najviše novih modela u jednoj godini. Škoda će nastaviti ovim putem i u 2014. Krajem februara prodaja je već povećana za 10.6 % u odnosu na isti period prošle godine.