|

Škoda Auto pred novim razvojnim izazovima

Škoda Auto pred novim razvojnim izazovima
0
S
Sarajevo-x.com
7.11.2010. u 13:41
1
komentara
0

dijeljenja
Škoda Auto pred novim razvojnim izazovima
Škoda Auto će u narednih deset godina znatno intenzivirati svoje aktivnosti, prije svega u rastućim tržištima izvan Evrope. "Škoda planira nove razvojne projekte: u narednih deset godina udvostručiti prodaju, u odnosu na trenutne rezultate prodaje marke Škoda“, izjavio je predsjednik upravnog odbora vodećeg češkog proizvođača automobila, prof. dr. h.c. Winfried Vahland, na ovogodišnjem Automobilwoche-kongresu u Berlinu. U tom smislu planira se proširenje modelske palete, kao i investiranje u proizvodne pogone u Češkoj i izvan nje.
"Škoda planira nove razvojne projekte: u narednih deset godina udvostručiti prodaju, u odnosu na trenutne rezultate prodaje marke Škoda“, izjavio je predsjednik upravnog odbora vodećeg češkog proizvođača automobila, prof. dr. h.c. Winfried Vahland, na ovogodišnjem Automobilwoche-kongresu u Berlinu. U tom smislu planira se proširenje modelske palete, kao i investiranje u proizvodne pogone u Češkoj i izvan nje.

U fokusu budućeg rasta proizvodnje i prodaje nalazit će se tržišta automobila u ekspanziji; ambiciozni desetogodišnji plan Škoda Auta predviđa povećanje trenutnog učešća od 30 posto na preko 50 posto .

"Konsekventna internacionalizacija marke Škoda nedjeljivi je dio strategije Škoda RS, dodaje Vahland. "Time također želimo učvrstiti našu funkciju u okviru Volkswagen koncerna.“

Zahvaljujući, prije svega, kombinaciji inteligentnih tehnologija i raskoši prostora Škoda Auto je u proteklih dvadeset godina doživjela potpunu afirmaciju na tržištima cijele Evrope. Samo u pomenutom periodu je vodeći češki proizvođač uspio utrostručiti svoje prodajne brojke. U okviru strategije "Škoda RS“ marka uskoro planira proširenje modelske palete. Već u 2011.godini Škoda izlazi na tržište s novim modelom, manjim od Fabije.

"S novim modelom ulazimo u novi segment vozila“, objašnjava Vahland.

Osim proizvodnih pogona u Češkoj, Škoda svoja vozila montira, između ostalog, u Indiji, Rusiji i Kini, gdje je u protekle dvije godine ostvarena dvostruko veća prodaja. Samo u Kini je u 2009. godini prodato preko 120.000 primjeraka marke Škoda. A ovaj tempo rasta se nastavlja: u prvih devet mjeseci ove godine je na kineskom tržitu ostvaren rast prodaje od čak 65 posto .

"Škoda se uspješno etablirala i na novim tržištima“, naglašava Vahland. "I ovdje su Škoda vozila prihvaćena kao funkcionalni i praktični automobili s bogatom ponudom prostora, prikladni za cijelu porodicu.“

Kako bi zadovoljila veliku potražnju Škoda intenzivno investira u unaprijeđenje mreže trgovaca. Tako se na primjer u narednih pet godina planira povećanje broja ovlaštenih trgovaca na tržištu Kine, sa trenutnih 250 na 600.
Prijavi grešku


Komentari (1)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...