auto
0

Škoda Auto pred novim razvojnim izazovima

Sarajevo-x.com
Škoda Auto će u narednih deset godina znatno intenzivirati svoje aktivnosti, prije svega u rastućim tržištima izvan Evrope. "Škoda planira nove razvojne projekte: u narednih deset godina udvostručiti prodaju, u odnosu na trenutne rezultate prodaje marke Škoda“, izjavio je predsjednik upravnog odbora vodećeg češkog proizvođača automobila, prof. dr. h.c. Winfried Vahland, na ovogodišnjem Automobilwoche-kongresu u Berlinu. U tom smislu planira se proširenje modelske palete, kao i investiranje u proizvodne pogone u Češkoj i izvan nje.

"Škoda planira nove razvojne projekte: u narednih deset godina udvostručiti prodaju, u odnosu na trenutne rezultate prodaje marke Škoda“, izjavio je predsjednik upravnog odbora vodećeg češkog proizvođača automobila, prof. dr. h.c. Winfried Vahland, na ovogodišnjem Automobilwoche-kongresu u Berlinu. U tom smislu planira se proširenje modelske palete, kao i investiranje u proizvodne pogone u Češkoj i izvan nje.

U fokusu budućeg rasta proizvodnje i prodaje nalazit će se tržišta automobila u ekspanziji; ambiciozni desetogodišnji plan Škoda Auta predviđa povećanje trenutnog učešća od 30 posto na preko 50 posto .

"Konsekventna internacionalizacija marke Škoda nedjeljivi je dio strategije Škoda RS, dodaje Vahland. "Time također želimo učvrstiti našu funkciju u okviru Volkswagen koncerna.“

Zahvaljujući, prije svega, kombinaciji inteligentnih tehnologija i raskoši prostora Škoda Auto je u proteklih dvadeset godina doživjela potpunu afirmaciju na tržištima cijele Evrope. Samo u pomenutom periodu je vodeći češki proizvođač uspio utrostručiti svoje prodajne brojke. U okviru strategije "Škoda RS“ marka uskoro planira proširenje modelske palete. Već u 2011.godini Škoda izlazi na tržište s novim modelom, manjim od Fabije.

"S novim modelom ulazimo u novi segment vozila“, objašnjava Vahland.

Osim proizvodnih pogona u Češkoj, Škoda svoja vozila montira, između ostalog, u Indiji, Rusiji i Kini, gdje je u protekle dvije godine ostvarena dvostruko veća prodaja. Samo u Kini je u 2009. godini prodato preko 120.000 primjeraka marke Škoda. A ovaj tempo rasta se nastavlja: u prvih devet mjeseci ove godine je na kineskom tržitu ostvaren rast prodaje od čak 65 posto .

"Škoda se uspješno etablirala i na novim tržištima“, naglašava Vahland. "I ovdje su Škoda vozila prihvaćena kao funkcionalni i praktični automobili s bogatom ponudom prostora, prikladni za cijelu porodicu.“

Kako bi zadovoljila veliku potražnju Škoda intenzivno investira u unaprijeđenje mreže trgovaca. Tako se na primjer u narednih pet godina planira povećanje broja ovlaštenih trgovaca na tržištu Kine, sa trenutnih 250 na 600.