SEAT je godinu svog 60-godišnjeg jubileja završio sa izvanrednim rezultatom. Tokom devet mjeseci u prošloj godini, SEAT je bio najprodavanija marka na španskom tržištu, što se nije desilo od 1979.godine.
Ukupan broj registrovanih vozila u 2010. godini iznosio je 982.015 vozila, što je za 3,1% više nego prethodne godine. U okviru toga, SEAT je prodao 89.392 automobila, što je za 6,7% više u odnosu na prošlu godinu. Time je španski brend jedini koji je ikad postigao tržišno učešće veće od 9%.
Najznačajnije povećanje prodaje u odnosu na prošlu godinu zabilježeno je kod modela Exeo i Alhambra. Pored ovih modela, značajan doprinos prodaji dao je i novi model Ibiza ST.
Možda vas zanima
Izgradio je i džamiju
Nusret svaki dan organizira iftar za stanovnike siromašnog sela u kojem je rođen
Kćerka njegove djevojke
Saša Kovačević o porodici: Nisam joj biološki otac, ali je zovem svojim djetetom
Od Viteza do grada Yiwu
Poduzetnik Tadija Šarić kao logistička spona između BiH i Kine: "Made in China" nije samo varka
Vezani članci
Snimak iz unutrašnjosti
Evo šta se događa u automobilskoj gumi prilikom vožnje
Za svaku pohvalu!
Nedžad Hodžić iz Travnika je potpuno samostalno napravio terensko vozilo
Nedaleko od Palerma