Komentari (21)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Na kocnicama ima tvrdi i meki dio, meki-meso se trosi vremenom jer je mekse od diska. Sjecam se kad sam bio mladji u stresu, bez posla, nigdje nikoga da mi pomogne, jedva sastavljam kraj sa krajem, nisam znao hocul i za kiriju imat. Hebi ga morao sam vozat auto na istrosenim kocnicama. To skripii i pravo osjecas kako tvrdi metal grebe o tvrdi metal.Posto je izgleda tvrdi nekoceci dio-kocnice od diskova, diskovi su imali zljebove od 1/2cm. Politicari da dadnu narodu poslove i ljudska prava.
Mnogi kod nas kritikuju one sto ne rade. Ali prava je istina da svak u svom zivotu zeli srecu gdje novac daje bazu sigurnosti odakle covijek moze krenuti na put ka sreci. Mnogi sto ne mogu naci posla kao i jer su emocionalni jer su uceni od roditelja da budu stalno fini, ili ponizni, ili kukavice. Ja nisam bio svjestan da ista i vrijedim kao covijek i da se postujem. Zato, ne kritikujte neradnike jer ne znate kako tezak zivot imaju i to ne svojom voljom.
kad cujem da neko vuce mjesalicu putem, to je to, mijenjaj
Na mojoj toyota corolla hibrid, po uputstvu kočione pločice i diskovi se mijenjaju u intervalu od 80 do 100 hiljada kilometara. Trenutno sam na 62.000, još nisam mijenjao, na tehničkom mi rekli da su odlične
To je tačno, očito ne voziš agresivno vozilo.
Kod nas kad se lampica upali,ljudi voze jos par mjeseci,onda se cilindar izvuce,oxidira i imas problem sa klijestima.
to je poluistina... cilindar ne oksidira kao ni klipic... to sto ti mislis da je oksidiralo je ogrebotina nastala od uvucene mikroprasine hrdje cijevi kocione hidraulike....kocione tekucine koja je higroskopna a malo ko ziv je mijenja.... na kraju se desi blokiranje diskova, spaljivanje lezajeva, veca poteoanja goriva a da vevina vozaca nea pojma da su im cijevi kocnica u rasulu.
BMW ima problem ukoliko ne stavis njihove orginalne BMW diskove, odlicno koce medjutim praše da Bog sačuva
Ne pravi BMW diskove niti plocice, nego neko od dobavljaca, Bosch, Brembo, ATE...
Pod prvo, kad mijenjas ljetne i zemske gume valjda iz licnog interesa pogledas stanje plocica na kocnicama, drugo, valjda to tehnicki pregled kontrolise i zapise ako je stanje lose... Ako imas duzi put kocenja, onda nemas ispravne kocnice. Kupis ATE plocice i nemas problema niti sa trajanjem niti sa prasinom
Na redovnom ovlastenom servisu ce vam reci da li kocnice mogu biti do slijedeceg servisa. Samo sto smo mi zemlja kokuza pa svi moraju se roditi kao mehanicari.
Kupio sam ja kao "Brembo" set od 4 diska i 8 pločica u "Motorexu". Nisu bile najskuplje ali su bile skuplje od većine ponuđenih. Pločice izdržale oko godine dana normalne vožnje (10 - 20 kilometara dnevno, par puta duže relacije do inostranstva - nisam ukupno 10.000 kilometara prešao). Nakon godine počeo strugati metal od metal. Toliko o kvalitetu i šta se prodaje
A prašinu stvarale u ogromnim količinama. Nakon kilometar vožnje i 2-3 normalna kočenja na pješačkom, felge su bile crne boje od količine prašine koje su stvarale.
To sto si ti kupio trebalo bi da traje najmanje 5god.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Duze traje ubrus papir iz DMa nego danasnje kocione plocice, autoindustrija je postala gora od farmaceutske
danasnja industrija ti pojudi diskove od 50 pa do 500 maraka, pa ti kupi koje mozes. cemu se nadas sa jefitijim ne znam
Na kocnicama i gumama se nikada ne stedi, kupi ATE plocice i Michelin ili Continental gume i nemas problema