Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sta ti znas legendo.. Nisam ja rekao da ne znaju i drugi napraviti, pravimo i mi svasta nesto, pa nas opet niko ne J. Pa hajde mi objasni zasto je VW tako uspjesan? Znaci ako su ovi J-ni francuzi najbolja auta na svijetu, kao sto svi misle koji ga voze i tjese se, zasto nije ni u pola popularan i prodavan kao VW? Hajde objasni mi kad si genijalac. Tim ljudima je samo fazon biti drugaciji lafo od ostalih, pa na kraju skontaju na cemu su. Ja sam se vozio u nekoliko francuza i fakat ljudi nemaju osjecaj kakvo treba biti auto. Sve je nesto drugacije a nista ni s cim. Onaj mu cockpit svakom napuhan ko balon, a tipke i mjenjac ko da smo svi nedoBog retardirani. Znam ja o historiji ne brini se ti za mene, naprave ponekad nesto zanimljivo, ali je u vecini slucajeva bezvezno i pretjerano. Pa nije svakome stalo do ludog dizajna, 70% ljudi hoce normalno sigurno i prosjecno auto, a ne neke letjelice. Kakvo je to auto kojeg moras komplet rastaviti da zamijenis zmigavac a auto staro 10g
Care to primitivno razmišljanje da samo Švabo zna napraviti auto ostavi za sebe. I Japanci i Francuzi i Italijani prave bolja auta. Švabo zna napraviti samo kvalitetne kočije. VW je običan poluproizvod dosadnog dizajna i manjka opreme. Prouči malo istoriju Citroena i Francuskih auta pa ćeš vidjeti odakle dolaze svi patenti i ljepota dizajna, revolucija itd
Hebo ovo, vidi mu ovog znaka gdje su mu natakarili. Imao sam ja francuza, jest to fino biti drugaciji ovo ono, ali niti to ko cijeni, niti je zaista to to. Samo te moze glava zaboliti i odvesti te u bankrot ovakvo auto. Uvijek se znalo da japanci prave tehniku, francuzi vino a svabe auta. Ovo je auto fino provozati par dana, ali nema nista od njega na duzi period. Ovo moze kupiti samo neko ko je lud za renolom, ko logicno razmislja nece ga nikad uzeti..
Mozes samo u svoje ime govoriti.. Meni je ovo auto koji je na prvi pogled interesantan, ali je vise trendovski, sezonski. Ovo ce za 2 godine biti totalno isfuran izgled. A da me ostavlja bez daha, vala i ne bas. Sjedi malo u GTi-a pa ces vidjeti sta ostavlja bez daha. Govorim o 6-i naravno. Svakom se ovaj megane svidja, ali ce ga od 50 zainteresovanih kupiti 2. Nije to to, pa vi pricajte sta hocete. Pa isto ko da su svi ludi, a jedino vi pametni. Ja vam opet kazem, ne bih ni ja na prvom mjestu uzeo GTi-a ali je najbolji, najpopularniji, najljepsi na duzi period, najkorisniji.
Nisi normalan ovakav mlaznjak jednostavno ostavlja bez daha i u mislima stvara vlazne snove
Ma dobro drug, slazem se ja da nije gepek na prvom mjestu, ali budi siguran da je mnogo mnogo komotniji, mogu 4 osobe bez problema da se voze u gti-u, koji ima i sa 4-ero vrata. Takodjer je i puno pregledniji, zadnja stakla i gepek su na meganu cisto reda radi stavljeni. Slazem se da je u nekim stvarima megane malo bolji, ali eto, golf ima i R u ponudi.. Ja bih iskreno prije i jednog od ova dva Cupru uzeo, jer nudi cak i jaci motor od gti-a, i bolji izgled za manje novca. Na pisti se mozda vide neke minimalne razlike, ali za grada i slicnu voznju su sva ova auta ista. Ali nebitno ko sta preferira, ja kazem da nije GTi djaba najpopularniji, ima sve to svoje. Ako nista imas pravi kult auto i znas da nisi pogrijesio u bilo kom pogledu. Ali svaka roba ima svog kupca, i dobro je da je tako, dosadno bi bilo kad bi svi isto vozili ;)
Ma nije bitna toliko prodaja koliko samo auto. A Megan je u ovom slučaju daleko bolji od Golfa GTI. E sada praktičnost ovde i nije toliko bitna, a opet je Megan udobniji, ima takođe i gepek i zadnju klupu kao i GTI, a s obzirom koliko golf nudi prostora unutra vjerujem da je Megan i komotniji. Ali kod ovakvog tipa automobila praktičnost je zadnja stavka na koju se obraća pažnja. Bitno je samo uživanje u vožnji.
Evo, ako cete iskreno, ne volim francuze, a i Golf mi je malo previse konzervativan. Ali mora da postoji neki razlog zasto se VW tako dobro prodaje. Ne govorim sad samo o BiH. Pa za koju godinu ce biti broj 1 u svijetu, GTI modeli se prodaju strasno, zato sto iza toga stoji brand, kvalitet, bezvremenski dizajn, a uz sve to je i koristan, jer mozete nabacati dosta prtljaga, moze se voziti manja porodica u njemu i jos mnogo toga. Ovaj Megane se i meni na prvi pogled svidja, mozda je u pojedinim stvarima bolji od GTI-a, ali sveukupno je GTI opet daleko ispred ostalih, nije bitno samo \"kako lezi u krivini ili koliko konja ima\". Evo, ako je ovaj Megane toliko savsrenstvo, sto je GTi popularniji, sto ne kupuju svi RS-a? Pusti ti sve price, zna se ko je kralj ove klase. A da ne govorim koliko vrijednost ima kasnije nekad kao polovnjak, ovog megana ne mozes poslije 5 godina prodati ni za 15 hiljada, jer ga niko nece...
@GTI Pa baš je u tome i čar. A ne kao GTI, ima ga svaki papak. Ovo auto je bar duplo bolje od Golfa GTI, a nije puno skuplje. A voze ga ljudi koji znaju šta je Megan RS, a ne oni papci što kupuju auto da ih selo vidi. Jer u selu se jelde samo VW poštuje.
Megane RS što se performansi i brzine tiče uopšte nije u istoj klasi sa GTI. Možda sa R32, ali i to teško.
jos kad bi se prodavao u pola ko gti mozda bi i bilo koristi od tih silnih kooonja
Definitivno, moćna mašina. Najsnažniji i najbrži kompakt i kao fabrički RS, a još sa ovom preradom da i ne pričamo.
danas pokazane slike novog koleosa a vi ovo objavljujete??