Udario u barijeru
2

Rijetki McLaren F1 GTR oštećen na Festivalu brzine Goodwood

D. B.
McLaren je imao prilično snažan nastup na ovogodišnjem Festivalu brzine Goodwood gdje je Solus GT odnio ukupnu pobjedu, no nije baš sve prošlo prema planu jer je oštećen jedan rijetki i posebni McLaren F1 GTR.

Na snimku se vidi kako Lark #60 McLaren F1 GTR juri stazom i potom udara u barijeru napravljenu od sijena, usljed čega je nastalo oštećenje na prednjem lijevom uglu. Riječ je o jednom od svega 106 proizvedenih primjeraka ovog modela, uključujući razvojne prototipe, cestovne i trkaće automobile, kao i jednom do svega 28 automobila s GTR specifikacijama, no čini se da šteta nije prevelika.

Podsjećanja radi, glumac Rowan Atkinsnon je prodao svoj F1 za 8 miliona funti iako je pretrpio dvije nezgode.

GTR je trkaća verzija prvog McLarenovog cestovnog automobila, a automobil koji je oštećen u Goodwoodu nosi broj šasije #13R i jedan je od primjeraka proizvedenih počekom 1996. godine. Debitovao je u GT500 klasi All Japan Grand Touring Car Championshipa (JGTC) 1996. godine, koja je danas poznata kao Super GT. Automobil s brojem #60 korišten je uz Lark #61 McLare F1 GTR, a vozili su ih Naoki Hattori i Ralf Schumacher te David Brabham i John Nielsen.

Team Lark je s ovim automobilima osvojio prvo i drugo mjesto u JGTC šampionatu 1996. godine te je osigurao titulu, što je bilo prvi put da jedan "nejapanski" automobil osvaja ukupni šampionat u GT500 klasi. Automobil s brojem #60 je ostvario najviše pobjeda u sezoni, do najviše stepenice podijuma stigao je tri puta.

Što se tiče automobila s brojem #61, on je doživio nezgodu ranije u svojoj karijeri, a njegova šasija #014R je otpisana i zamijenjena šasijom #04R koja je kasnije pretvorena u cestovni automobil. Danas je automobil #60 jedini preostali Lark F1 GTR, što ovu nezgodu čini još "tragičnijom".

McLaren F1 pokreće BMW-ov 6,1-litarski V12 motor, koji razvija 618 KS i 650 Nm obrtnog momenta, međutim, automobili koji su se takmičili u JGTC-u bili su ograničeni na oko 500 KS kako bi zadovoljili propise GT500 serije. Motor je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem.

U popravku oštećenog primjerka definitivno će pomoći odjel McLaren Special Operations.

Vezani članci