auto
0

Renault u BiH: Održana godišnja konvencija

Sarajevo-x.com
Renault je 27. februara u Sarajevu održao godišnju konvenciju, na kojoj su prisustvovali svi bosanskohercegovački Renault i Dacia koncesionari i vodeći manageri Renault grupe za područje jugoistočne Evrope.

Konvencija je u potpunosti bila posvećena analizi prošlogodišnjih rezulatata, definiranju ciljeva, planova i strategije za 2008. godinu.

Ovogodišnjoj Renault konvenciji održanoj u Sarajevu su, uz koncesionare, prisustvovali svi ključni manageri Renault grupacije, što pokazuje ozbiljnu odlučnost Renaulta da u BiH održi konstantan porast udjela na tržištu. Naime, sa 1.642 prodata automobila Renault i 299 Dacia Logan, prošla je godina zasigurno bila jedna od najuspješnijih od ulaska Renaulta na bosanskohercegovačko tržište. Renaultova poslovna godina nije bila izuzetna samo u Bosni i Hercegovini. Kako je potcrtao Roberto Pallota, koji je krajem prošle godine preuzeo poziciju regionalnog direktora Renault Nissan grupe, 2007. godina će ostati zabilježena kao dobra za ukupno poslovanje Renaulta u svijetu.

Odlučan u namjeri da poveća udio na bosanskohercegovačkom tržištu, Renault je ovogodišnju konvenciju za svoje koncesionare posvetio upravo promjenama koje će, poučeni dosadašnjim iskustvima, od ove godine primjeniti u strategiji prodaje i post-prodaje, odnosno značajnom povećanju broja i vrsta usluga prema svojim krajnjim kupcima. Na konvenciji je objavljen i kalendar izlaska novih modela vozila, od kojih je najinteresantniji Koleos, prvi SUV model iz Renaulta. Također je postavljen i plan prodaje za 2008. godini. U usporedbi sa prošlom, ove godine Renault planira povećanje od 30% u ukupnoj prodaji vozila iz svog programa. Značajne promjene su planirane u svim segmentima usluga prema kupcima, u cilju generalnog poboljšanja odnosa prema krajnjem korisniku.

Milan Potkonjak, manager Renaulta i Dacije za BiH, naglasio je važnost prodajne mreže u cijelom Renault sistemu, te izrazio veliko zadovoljstvo činjenicom da bh. mreža koncesionara izvanredno dobro funkcioniše na svim razinama: u razmjeni informacija, čestim obukama zaposlenih u servisnim odjeljenjima, te velikim ulaganjima Renault koncesionara u prodajne i izložbene salone i zalihe vozila, što je apsolutno jedan od bitnijih preduslova za pružanje kvalitetne usluge svojim kupcima.