Privlačne cijene sportista
0

Renault sport modeli u BiH

Sarajevo-x.com
Renault uživa preko 110 godina dugačku i izuzetno bogatu sportsku tradiciju, a kako bi dašak tih uspjeha osjetili i obični vozači brine se Renault Sport odjeljenje, koje je u posljednjih nekoliko godina razvijalo sportske verzije standardnih Renault modela. Aktuelnu Renault Sport ponudu čini "papreni" trio Megane, Clio i Twingo, a njihove su cijene dodatno prilagođene bh tržištu.

Najviše pažnje u aktuelnoj ponudi Renault Sport modela, nesumnjivo privlači Megane Sport, koji poput prethodnika, dokazuje da se ispod dinamične karoserije krije sposoban sportista. Zaštitni znak ovog automobila, definitivno je 2.0 litarski 16v turbo benzinac, koji razvija 250 KS pri 5.500 o/min, te maksimalni obrtni moment od 340 Nm pri 3.000 o/min. To je 20 KS i 40 Nm više od prethodnika, ogoljenog modela R26R, a koji su dobijeni promjenama na turbopunjaču, sistemu ubrizgavanja i usisa.

Performanse ovako pogonjenog Megana su u vrhu hot hatch klase, pa do 100 km/h stiže za 6,1 sekundu i sa ubrzavanjem prestaje tek na 250 km/h. Zanimlčjivo da i uz ekstremni sportski pedigre, Megane RS nije veliki potrošač, te se u prosjeku zadovoljava sa 8,4 litre na 100 km. Pored standardnog sportskog podvozja, koje nudi odlične dinamičke mogućnosti, Renault sport nudi i još istančanije Cup podvozje sa tvrđim amortizerima i djelimičnom blokadom diferencijala, Brembo kočnim sistemom sa prednjim diskovima promjera 340 mm i stražnjim promjera 290 mm, što ga dokazano stavlja u sam vrh klase po pitanju voznih osobina. Unutrašnjost Meganea RS 250 ističe se Recaro školjkastim sjedištima, i brojnim sportskim detaljima, dok ne izostaje ni mnoštvo luksuznih dodataka kao što je izmjenjivač za šest diskova, Bluetooth, Carminat TomTom satelitska navigacija i slično. Posebnost čini i specijalni telemetrijski monitor inspirisan Formulom 1 koji prikazuje sve najbitnije funkcije motora i kočnica, mjerač G-sile i štopericu.

Najzanimljiviji detalj u slučaju Meganea RS 250 uz sve nabrojano je atipično pristupačna cijena, sa kojom doslovno baca konkurenciju na koljena. Standardna Sport verzija košta 39.999 KM, dok doplata za Cup šasiju iznosi 5.199 KM u verziji sa 18- inčnim felgama, odnosno 6.620 KM sa 19-inčnim felgama.

Drugi, ali jednako uzbudljiv, rang Renault Sport ponude predstavlja Clio Renault Sport 200, koji se ističe 2.0 litarskim 16V benzinskim motorom koji proizvodi sposobnih 200 KS. Slično kao i Megane, i Clio sa maksimalnom brzinom od 225 km/h i ubrzanjem do 100 km/h za 6,9 sekundi suvereno zauzima vrh sportskih automobila ove klase. Uz mnoštvo sportskih detalja koji ga distanciraju od standardnog Clia zanimljivo je da ove odlične performanse, ali i opremu Renault Sport u Cliu nudi za svega 31.999 KM, dok i doplata za verziju Cup ovjesom i opremom iznosi svega 919 KM.

Osnovu ponude Renault Sport odjela predstavlja Twingo Renault Sport 133, kod kojeg pod prednjim poklopcem "kuca" 1.6 litarski benzinac sa 133 KS i 165 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 8,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 200 km/h. Za vrhunske vozne mogućnosti zadužena je Cup šasija sa direktnijim ovjesom, 10% tvrđim oprugama i 4 mm nižim težištem u odnosu na standardni model. Twingo RS jednako je pristupačan kao i njegova veća i snažnija braća, i to već od 22.999 KM, dok doplata za kapacitetnije Cup podvozje iznosi 1.108 KM.