"Ovo nas smješta među apsolutnu elitu, kada je u pitanju nivo emisije ugljen dioksida“ - tvrdi Peter Ewerstrand, zadužen za probleme emisije ugljen dioksida u kompaniji Volvo.
Od proljeća ove godine, na tržištu se nalazi Volvo C30 1.6 D DRIVe dostupan sa naprednom Start&Stop funkcijom, koja isključuje motor kada je automobil u stanju mirovanja, recimo na semaforu ili u koloni. Ovaj sistem u saradnji sa brojnim poboljšanjima na motoru donio je ovom automobilu izuzetno nisku emisiju ugljen dioksida od 104 g/km. Ipak, samo nekoliko mjeseci kasnije stiže novo poboljšanje.
"Po prvi put u Volvo istoriji, imamo automobil koji emitira samo 99 g/km ugljen dioksida“ - naglašava Peter Ewerstrand.
"U našoj namjeri da postignemo ovaj uspjeh nismo niti jedan kamen ostavili neprevrnut, a rezultat je sjajan“ - dodaje on.
Novi Volvo C30 DRIVe sa Start/Stop sistemom sposoban je sa jednim rezervoarom od 52 litre, preći čak 1380 kilometara. Na tržištu će se pojaviti krajem ove godine.
Ovako niska potrošnja i emisija ugljen dioksida nisu jedine novosti koje je Volvo C30 donio u Frankfurt. Kompletan automobil je prošao kroz opsežno osjveženje. Prednji dio je potpuno nov i nudi radikalan nastup i izraženu osobnost čime se jasno distancira od modela S40 i V50. Nova maska hladnjaka sa većim kompanijskim logom, identična je ostalim Volvo modelima. Usisnici zraka su također narasli, te snažno podsjećaju na model XC60.
"Novi C30 unaprijedio je vizuelni nastup i samosvojnost u skladu sa novom Volvo dizajnerskom strategijom. U isto vrijeme C30 je dovoljno samostalan. Novi saćasti oblik maske hladnjaka, jasno ga distancira među ostalim automobilima u saobraćaju“ - tvrdi Fedde Talsma, glavni dizajner eksterijera Volvo automobila.