auto
0

Propecia New Zeland Rally

Klix.ba
Gronholma ovaj put ništa nije moglo zaustaviti
Gronholma ovaj put ništa nije moglo zaustaviti
Nakon malo duže stanke <a href="http://www.wrc.com" target="_blank">WRC</a> jurnjava se ponovo nastavila u jednom od ljepših okruženja u cijelom WRC kalendaru.

Prvi dan je po ko zna koji put dominantno počeo ice man-Marcus Gronholm koji je bio najbrži na čak sedam SS-ova od devet voženih tog dana, te je pored njegove izvrsne vožnje pažnju tog dana zaslužio jedino sve bolji i bolji Markko Martin koji je sa potpuno prerađenim Focusom zaposjeo izvrsno drugo mjesto sa zaostatkom od +38,7 sekundi za vodećim Marcusom. Jedino odustajanje prvog dana imao je poprilično nekonkurenti WRC Accent sa Arminom Shwarzom za upravljacem koji je završio pored ceste nakon što je u jednoj krivini proširio putanju te izgubio kontrolu nad automobilom a poslije mu se, na SS 7, pridružio i Collin McRae koji je oštetio prednji ovjes svoje Xsare te je njegov plasman i na ovom rallyu postao žrtva njegove beskompromisne vožnje. Drugi dan već donosi neke značajnije promjene u poretku te bilježimo na SS 14 odustajanje Markko Martin čiji Focus ipak nije izdržao torturu te je izgubio kompresiju, ali je pokazao da je mnogo unaprijeđen u odnosu na svog prethodnika te spreman za velike rezultate. Druga žrtva ovog special stagea je bio Harri Rovanpera koji je do tada bio na solidnoj petoj poziciji ali je i on u jednom blagom zavoju ipak precijenio mogućnosti 206-ice te završio ovaj rally pored ceste. Drugi dan završava opet sa nedodirljivim Marcusom u vodstvu dok su ga sa popriličnim zaostatkom pratili Richard Burns i Petter Solberg. Treći dan prolazi bez velikih uzbuđenja te bilježimo samo odustajanje Freddy Loixa na SS 18. Gronholm nam je ipak u svom stilu priuštio uzbuđenje jer je u predzadnjem brzincu završio na krovu ali u manjoj brzini i bez posljedica te je, nakon što su ga navijači vratili na točkove, nastavio svojim tempom ubilježivši još jednu pobjedu. Drugi je završio njegov timski kolega Burns koji ga, i pored prevrtanja, nije uspio sustići a iza njih su stigli Solberg u Imprezi na treće mjesto i Loeb na četvrto u Citroenu. Treba spomenuti i Inmarsat "Star of the Rally" nagradu koja je uvedena od ove sezone te se dodjeljuje onom čovjeku ili grupi ljudi koji se smatraju zaslužnim za najviše uzbuđenja na nekom rallyu. Ona je na ovom eventu dodjeljena Fordovom tehničkom direktoru Christian Loriauxu i njegovom dizajnerskom timu koji su sastavili očito veoma konkurentan automobil na kojem su otklonjene sve mane prethodnog Focusa. U generalnom poredku vodeći ostaje Richard Burns sa 26 bodova a prate ga Gronholm sa 20 i Loeb sa 17 bodova. U poredku konstruktora vodstvo je preuzeo Peugeot na razumljivo veliku radost tehničkog direktora Corrada Provere te sada ima 49 poena ispred Citroena sa 44 i Forda sa 26 poena. Sljedeći u kalendaru je Argentina Rally koji se održava od 8. do 11. Maja te nam jedino ostaje da se nadamo da neće biti otkazano previše SS-ova kao što je to bio slučaj do sada u Argentini a kao glavni razlog tih otkazivanja bili su fanatični navijači koji bi u velikom broju mahnito izlijetali ispred jurećih WRC bolida samo da ih vide iz što boljeg i uzbudljivijeg ugla.