Drive the change
0

Promjene iz Renaulta do 2016. godine

Sarajevo-x.com
Renault 2016 - Drive the Change strategija, osnovana je na Renaultovoj ambiciji da održivu mobilnost učini dostupnom svima, a izražena je sloganom „Drive the Change“.

Ovaj strateški plan pokriva šestogodišnji period sa kontrolnim osvrtom krajem 2013. godine. To će omogućiti stvaranje dugoročne strategije za osiguranje kontinuiteta operacija i uspostaviti precizne prioritete za sljedeće tri godine.

Renault 2016 - Drive the Change, razvijen je da zadovolji dva cilja; da osigura rast grupacije i ostvari slobodan protok novca na dugoročnoj bazi, sa dodatnim ciljevima za period od 2011. do 2013. godine a to su prodaja preko 3 miliona vozila u 2013. godini i slobodan protok najmanje 2 milijarde eura nagomilanog novca.

Renault grupacija će raditi na sedam ključnih stavki kako bi se zadovoljili navedeni ciljevi a to su: nastavak politike inovativnosti, jačanje modelske ponude, jačanje imidža brenda Renault, osiguranje kvalitetne distributivne mreže i odnosa sa kupcima, kontrolisane investicije i razvojni procesi, smanjenje troškova, te održavanje pozicije u Evropi i nastavak međunarodnog rasta.

„Uspjeh strategije Renault 2016 - Drive the Change zasniva se na mobilizaciji i učešću muškaraca i žena koji rade za Renault širom svijeta. Oni su ključ budućnosti kompanije. Njihova požrtvovanost će izgraditi budućnost Renaulta i stvoriti konkurentnu kompaniju. Jak Renault sa snažnim imidžom, kvalitetom i uslugom koja će naše zaposlenike učiniti ponosnim. Održivi Renault u skladu sa energetskim i ekološkim izazovima 21. stoljeća!“, riječi su Carlosa Ghosna, predsjednika uprave Renaulta.

Renault je prebrodio krizu tako što je bio manje ovisan o evropskom tržištu i porodici Megane. Snaga Renaulta danas, zasniva se i na programu lakih komercijalnih vozila (segment u kojem je Renault evropski lider već 13 godina), te uspjehu Dacia modela Duster i Sandero. Grupacija se vratila na put kvalitete sa troškovima u garancijskom roku koji su u periodu od 2006. do 2010. godine pali za 57%.

U Renaultu ističu i sedam stavki koje smatraju ključnim za nastavak svojih uspjeha. Tako se prvim korakom smatraju inovacije na polju smanjenja uticaja na okolinu, na šta se automatski nadovezuje kao drugi korak robustan produkcijski plan. Treća stavka na listi prioriteta je jačanje same marke Renault kroz inovacije, kvalitet i novi dizajn, dok četvrtu stavku čini jačanje distribucijske mreže i samog odnosa sa kupcima.

Jednako važna je i peta stavka, kojom je predviđeno optimiziranje investicija ali i razvojnih procesa, dok se na nju nadovezuje i šesta stavka kojom je predviđeno smanjivanje troškova proizvodnje automobila, kako bi ih se učinilo dodatno konkurentnima.

Finalni, ali jednako važan korak u Renaultu smatraju održavanje pozicije na tržištu u Evropi, uz istovremeni nastavak povećanja međunarodnog rasta.

Konkretno u ovoj godini globalno automobilsko tržište, trebalo bi porasti za 6% u odnosu na 2010. godinu. No, trendovi rasta će biti različiti. Dok bi evropsko tržište trebalo stagnirati ili čak pasti, tržišta izvan Evrope će nesumnjivo bilježiti rast. U tom kontekstu Renault očekuje da će njihovi prodajni rezultati rasti.