auto
0

Predstavljanje Lexusa japanskom tržištu

Klix.ba
<b>Toyota Motor Corporation</b>u Japanu nedavno je objavila da će re-organizovati svoje prodajne kanale te da će do sredine 2005. godine otvoriti čak 150 prodajnih salona svoje luksuzne pod-marke <b>Lexus</b>.

Vozila sa značkom Lexus trenutno se nude u više od 35 zemalja, ali u Japanu su ta ista vozila prodavana isključivo pod imenom Toyota. Ova re-organizacija ima za cilj popularizaciju ovog imena u matičnoj državi i osiguravanje identiteta kao posebne marke automobila. "Mi smo veoma uzbuđeni činjenicom da će se automobili sa značkom Lexsusa od sada prodavati i u Japanu." rekao je Denny Clements, podpredsjednik i generalni menadžer grupe Lexus. "Kada je Lexus osnovan glavni cilj je bio stvoriti svjetski uglednu marku. Sa ovim predstavljanjem u Japanu mi smo još jedan korak bliže ostvarivanju tog cilja."

Lexus je osnovan 1989. godine u Sjedinjenim Američkim Državama sa dva modela LS 400 i ES 250. Sada Lexus nudi osam modela uključujući luksuzne limuzine, jednako luksuzne SUV-ove te jedan kabriolet sa tvrdim pokretnim krovom. Kao dodatak svemu stoji činjenica da je Lexus najprodavanija marka luksuznih automobila već tri godine zaredom u SAD-u. "Lexus je uspostavio veoma cijenjenu reputaciju i ugled na američkom tržištu." rekao je Fujio Cho, predsjednik Toyota Motor Corporationa. "Predstavljanje ove ugledne marke u Japanu pomoći će nam da stvorimo globalno uglednu i prepoznatljivu marku u 21. vijeku."