“Chevrolet Europe” prodao je od januara do juna ove godine 232.417 automobila, što je 16.401 automobila ili 8% više u usporedbi s istim periodom prošle godine. “Chevroletov” udio na evropskom tržištu porastao je tako na 2,4 odsto, izračunato prema rastu udjela u 13 evropskih zemalja.
Wayne Brannon, koji je na čelu “Chevroletovih” evropskih operacija najavljuje: „Sljedeće godine predstavit ćemo sedam novih modela, te ćemo se u skoroj budućnosti prebaciti s pokrivanja trećine evropskih automobilskih segmenata na polovicu“.
Sa svojim novim gradskim minimodelom Sparkom, “Chevrolet” je povećao svoj udio sa 5,7 na 7% u ovom segmentu koji inače bilježi lagani pad. Time je postao četvrti najbolje prodavani brand u Evropi u ovom segmentu, prodavši ukupno 50.127 automobila.
U segmentu kompaktnih trovratnih modela, Chevrolet Cruze, koji je nositelj titule AUTOBEST automobil godine 2010 i ima EuroNCAP-ovu sigurnosnu ocjenu od pet zvjezdica, i dalje je vodeći na tržištu u mnogim državama. Njegov udio u segmentu iznosi 36%, pa je tako naprimjer Španiji od januara do juna ove godine prodano čak 4.375 Cruzea.