Potpredsjednik Forda: "Kupce više nije briga koji motor i koliko konjskih snaga automobil ima"

Jedno je sigurno: vremena se u autoindustriji surovo mijenjaju. Ne samo da smo dio procesa prelaska na održivu, a preciznije, elektrifikovanu mobilnost, već se pojavljuju i novi trendovi i preferencije kada je u pitanju kupovina novog automobila.
Razmatranja koja su prije mnogo godina bila nezamisliva ili jednostavno ignorisana sada su odlučujući faktori pri kupovini vozila.
John Lawler, potpredsjednik Forda, analizirao je promjene koje se dešavaju u preferencijama potrošača kada je u pitanju kupovina automobila. Govoreći na konferenciji, viši rukovodilac američke firme istakao je da trenutno specifikacije motora više nisu relevantno pitanje za sve veći dio kupaca.

"Godinama je mehanički aspekt bio jedan od zaštitnih znakova i centralni stub koji su proizvođači automobila koristili za promociju svojih vozila. Karakteristike poput turbopunjenja ili direktnog ubrizgavanja su atributi koje su brendovi koristili za marketing svojih automobila. Međutim, u eri u kojoj vozila sa SUS motorima gube na značaju, ove tehničke karakteristike više nisu odlučujuće."
"Ne mislim da potrošači razmišljaju o pogonskim sistemima onako kako su razmišljali prije 30 godina. Mislim da je mnogo toga što je definisalo motore s unutrašnjim sagorijevanjem - konjske snage, zapremina, obrtni moment i sve ostalo - nestalo", rekao je potpredsjednik Forda, naglašavajući da je prelazak na elektrifikovana vozila eliminisao mnoge jedinstvene karakteristike SUS motora.
Hibridizacija sada igra značajnu ulogu. U elektrifikovanim vozilima elektromotori ne samo da povećavaju ukupnu snagu pogonskog sklopa, već i povećavaju maksimalni obrtni moment. Za Lawlera, nije sve tako loše, jer po njegovom mišljenju, ova promjena otvara vrata novim poslovnim prilikama uspostavljanjem strateških saveza za razvoj novih generacija motora s unutrašnjim sagorijevanjem.

Smanjenje troškova i novi savezi za borbu protiv Kine Fordovi su prioriteti. Ford nastavlja koristiti vlastite motore s unutrašnjim sagorijevanjem u svojim evropskim i američkim vozilima. Međutim, to bi se moglo promijeniti u bliskoj budućnosti kako bi se suprotstavilo usponu kineskih proizvođača. Lawler je naglasio da će "Kina biti sila s kojom će se morati računati globalno. I morat ćemo se s njom takmičiti globalno."
"Moramo biti konkurentni s njima ne samo u brzini razvoja, softverskim mogućnostima i električnoj arhitekturi, već i u ukupnim mogućnostima elektrifikacije", dodao je izvršni direktor Forda.
Također je naglasio da današnji veliki proizvođači automobila više ne mogu preživjeti isključivo od profita s kineskog tržišta.