Porsche privodi kraju višemjesečna testiranja temeljito redizajniranog izdanja prvog elektropokretanog modela Taycan s kojim su prije četiri godine uspješno odgovorili na sveopšti trend elektrifikacije.
Uoči svjetske premijere redizajniranog Taycana za koji u Stuttgartu kažu da se (zbog mnogobrojnih promjena i unaprijeđenja) faktički može posmatrati kao novi model iz čuvene njemačke automobilske kompanije stiglo je nekoliko fotografija s testiranja prototipa koji su širom svijeta u različitim/ekstremnim klimatskim uslovima (pri temperaturama zraka od - 41 do + 52 stepena Celzijusa) prevalili više od 3,5 miliona kilometara.
Da u Porscheu ništa nisu prepuštali slučaju ponajbolje potvrđuje činjenica da su inžinjeri i testni vozači koji su bili zaduženi za prvi elektropokretani Rolls-Royce (Spectre) na testiranjima u sličnim uslovima prešli "samo“ 2,4 miliona kilometara.
"Intenzitet i sveobuhvatnost nemilosrdnih testiranja koja su morali proći testni prototipi redizajniranog Taycana nije se razlikovao od posla koji radimo kada razvijamo model nove generacije, a rezultat svega bit će Taycan koji je poboljšan u svim segmentima“, izjavio je Kevin Giek, drugi čovjek zadužen za sve što se odnosi na Porscheov prvi električni model.
Prošlogodišnji poduhvat na stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj je testni prototip novog najsnažnijeg Taycana (čijih bi se 1.000 KS trebalo kriti iza naziva Turbo GT) čuvenom njemačkom stazom prošao 26 sekundi brže od Tesle Model S Plaid i za Rimac Neverom kasnio samo tri sekunde pokazao je raskošne mogućnosti supersportske električne limuzine koja uskoro više neće biti jedini Porsche na struju, jer za mjesec dana na scenu stiže i električni SUV Macan.