"Najbolji aprilski rezultat svih vremena jasno potvrđuje nastavak našeg rasta u okviru Strategije 2018", izjavio je Bernhard Maier, član Uprave Porsche AG zadužen za prodaju i marketing.
"Ključni cilj naše strategije i dalje ostaje kvalitativan rast – prije svega, imajući u vidu heterogenu strukturu ekonomskog razvoja u svijetu."
U aprilu ove godine Porsche je uspio povećati prodajne brojke u svim regionima svijeta. Sveukupnom rastu prodaje najviše su pridonijela tržišta Njemačke (+21,5 %) i Rusije (+22,9 %): u Evropi je kupcima isporučeno 4.682 Porsche automobila – odnosno za 13,1 posto više nego u aprilu 2011. godine. I na tradicionalno važnom tržištu SAD-a Porsche je sa 3.437 prodatih primjeraka realizovao rast od 8,4 posto.
Model Porsche 911 Carrera nastavio je osvajati kupce širom svijeta: naime, ovaj sportski automobil sa stražnjim motorom u aprilu je pronašao put do 3.123 kupaca te zabilježio rast od 40,4 posto; od toga je više od trećine prodatih jedinica isporučeno američkim kupcima ( 1.127 automobila). Ipak, najveću popularnost u aprilu je uživao sportski terenac Cayenne, o čemu najbolje svjedoče brojke: 6.037 prodatih primjeraka.