Michael Steiner, član Porscheovog odjela za istraživanje i razvoj, na Sajmu automobila u Los Angelesu izjavio je da će dvolitarski četverocilindarski turbo benzinski motor koji Porsche nudi u kombinaciji s modelima 718 Boxster i Cayman ostati motor s najmanjom radnom zapreminom, jer u Stuttgartu nemaju namjeru praviti i nuditi manji motor za svoje produkcijske automobile.
Uz činjenicu da nije mali broj ljubitelja legendarnog njemačkog brenda koji su kritikovali uvođenje četverocilindarskih motora u Porscheove automobile, Steiner je rekao da dodatno smanjenje radne zapremine ne bi bila dobra ideja, jer bi za adekvatan odziv takav motor morao biti potpomognut "strujom", što bi povećalo kompleksnost i masu cijelog "paketa".
S druge strane, Porsche je zabilježio značajnu potražnju za hibridnom verzijom aktuelne Panamere koja čini dvije trećine od ukupnog broja do sada prodanih Panamera u Evropi, a uveliko se priprema i hibridna verzija naredne generacije modela 911. Za potpunu elektrifikaciju 911-ice trebat će sačekati još desetak godina, jer u Porscheu tvrde da su sadašnje baterije još uvijek previše teške.