Briga o tradicionalistima
49

Porsche 911 ostaje dostupan i u kombinaciji s ručnim mjenjačem

E. L.
Uz redizajnirano izdanje besmrtnog "elfera" (992.2) s kojim je stigla i prva hibridna pogonska opcija u Porscheu su spomenuli da će pojedine verzije njihovog najpoznatijeg modela i dalje biti dostupne i u kombinaciji s ručnim mjenjačem.

Osma generacija Porscheovog besmrtnog modela 911 stigla je do redizajniranog izdanja koje se krije iza interne oznake 992.2, a u Stuttgartu su uz osvježeni 911 po prvi put ponudili i hibridnu verziju s kojom je djelimična elektrifikacija, očekivano, prvenstveno u službi performansi automobila čije je prvo izdanje predstavljeno na Sajmu automobila u Frankfurtu davne 1963. godine.

Uz predstavljanje prvog "elfera" s hibridnom pogonskom grupom, jer zbog mase sadašnjih baterija u Porscheu ne razmišljaju previše o verziji koju bi pokretali samo elektromotori, iz čuvene njemačke automobilske kompanije stigla je i informacija da će potencijalni kupci i dalje moći računati na nekoliko verzija Porschea 911 čiji su 6-cilindarski boxer motori kombinovani s ručnim 7-stepenim mjenjačem.

Koliko u Stuttgartu vode računa o željama tradicionalista možda najbolje otkriva podatak da je 911 u raznim verzijama prošle godine na globalnom nivou stigao do 50.146 kupaca. Za modele s tri papučice odlučilo se znatno manje od 40 odsto kupaca, što je rukovodstvu Porschea bilo više nego dovoljno za odluku da u životu i dalje drži pojedine verzije "elfera" s ručnim mjenjačem, bez obzira što je njihov čuveni superbrzi automatski mjenjač sa dva kvačila (PDK) s kojim se može upravljati i ručno već odavno pokazao prednosti u odnosu na opciju s papučicom kvačila.

Carrera 3.0, Carrera GTS 3.6 T-Hybrid i Carrera 4 GTS 3.6 T-Hybrid prvi su modeli redizajniranog Porschea 911 koji će kupcima biti dostupni samo u kombinaciji s 8-stepenim automatskim mjenjačem (PDK), a s otkrivanjem ostatka osvježenog društva (uključujući i posebna brojčano ograničena izdanja) vidjet ćemo šta su u Porscheu pripremili za ljubitelje tradicionalnih rješenja kojih se ne žele odreći.

Podsjećanja radi, Porsche je za 911 prije redizajna ručni mjenjač nudio u kombinaciji s verzijama Carrera T, Carrera 4S Targa, Carrera GTS/4GTS, GT3, Sport Classic i S/T.