Nissanov evropski rast
0

Ponuda novih modela urodila plodom

Sarajevo-x.com
Nissan je tokom mjeseca novembra širom Evrope, prodao ukupno 51.480 vozila, što predstavlja porast od 17% u odnosu na novembar 2009. godine.
Nissan je na ovaj način povećao i ukupan tržišni udio u Evropi na 3,4%. Tržišni udio je porastao na većini evropskih tržišta, a najveći je postignut u Francuskoj 3,1%, Italiji 3,6%, Švicarskoj 3,7%, Rusiji 4,9%, Španiji 5% i Finskoj 5,2%.

U prvih jedanaest mjeseci ove godine, Nissan je na evropskom tržištu plasirao ukupno 509.197 vozila, a od toga čak 89.999 vozila isporučeno je kupcima u Velikoj Britaniji. Usporedbe radi, u kalendarskoj 2009. godini, kompanija je na 40 tržišta Zapadne i Istočne Evrope, uključujući Rusiju, prodala ukupno 498.027 vozila.

Razlog sve veće popularnosti Nissana u Evropi, nesumnjivo su crossover modeli Qashqai, čija je prodaja porasla za 10% (1-11.2010 ukupno 217.424 vozila ili 42,7% ukupne prodaje), te novi Juke koji je već bestseller na većini tržišta, dok se uvođenje dizelskog motora u ponudu modela Murano pokazalo više nego ispravnim potezom, čija je prodaja u odnosu na novembar 2009. godine porasla je za nevjerovatnih 253%.