Komentari (21)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Al se nalupa u samo jednom postu. Al dobro svako ima pravo na mišljenje. A iskreno objasnio bi ti neke stvari, ali mrsko mi više pisati.
Jeste vozili su ih doktori i umjetnici i jos neke skupine ljudi koji svi znamo nisu bas najcistiji s mozgom. Francuska auta u glavnom voze zene i njezni topli muskarci. Nemojte se ljutiti vi koji imate plasticne francuze ali to su stvarno sranja od auta i sam dokaz da se ne prodaju u USA znaci da ne mogu ni u cemu konkurirati pravim proizvodacima automobila. Meni njihova auta lice na žabe i insekte, dok njemačka auta imaju inspiraciju više u jaguarima tigrovima ajkulama (moćnijim životinjama)
Druže nemoj se ni ti ljutiti, ali o Citroenu i njihovoj avangardi može loše pričati samo onaj ko pojma nema. Ajd dizajn može i da se sviđa ili ne, ali pogledaj malo šta je XM bio u svoje vrijeme i u deceniji u kojoj se proizvodio. Prelistaj malo istoriju Citroena pa ćeš saznati njihove inovacije. A kad smo već kod kako kažeš rugoba i njihovih auta onda znaj da je DS ili ti Ajkula proglašena za proizvod milenijuma(iza nje su hemijska olovka i Boing), od strane najpoznatijih automobilskih dizajnerskih kuća poroglašena za najljepše auto 20-og vijeka. Proglašena za treće najbolje auto svih vremena. Za mene nije motor presudan faktor. I Citroen ima hidrauliku koju niko drugi nema, imao je zakretanje farova u krivini još 50-ih godina, a mnogi njemci nemaju ni sada, disk kočnice 50-ih godina....... Švabe imaju toliko dosadan i očekivan dizajn da je to toliko tužno. Sterilniji dizajn teško gdje da ćeš naći. Stare citroene su vozili inetelektualci, doktori, umjetnici. A to govori mnogo.
Prijatelju nemoj se ljutit al fakat citroeni su rugobe od auta izuzetak im je sada ovaj novi c5 al oni prethodi c5 pa ja ne znam ima li ko da mu se ono svidja. što se tiče njihovog xm-a pa stvarno mislim sta je ondje tebi avangardno pa nakazno vozilo dibidus i ono nesto oduvalo bmw-a i mecku OMG. Gledaj bolan smao ko osvaja godinama u svijetu prva mjesta za motore. gdje ces bolan jednog xm-a poredit sa ovime http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=154427472&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=1993-01-01&maxFirstRegistrationDate=1995-12-31&minPrice=6000&maxPrice=8001&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2
Jedina prednost Njemaca po meni su motori veći od V6 i malo bolja završna obrada(samo kod Mercedesa i BMW-a), ali zbog nje nikada ne bi prevagnuo za nekim drugim autom od Citroena.
Kada govoriš sve to uzmi u obzir i cijenu nabavke i održavanja pa onda razmisli isplati li se kupiti Baš nekog skupog Njemca. Ne bi se baš složio ni za auta do 90-ih. Ipak Citroen CX 70-ih i 80 nije imao tako dobru konkurenciju. Jednostavno ostala auta su naspram njega bila smiješna. Dalje XM kada se pojavio 89-e je bio auto godine u Evropi, a na njemačkom testu je 96-e(dakle 7 godina od predstavljanja) oduvao mercedes E klase i BMW 5. Da ne spominjemo Ajkulu, GS-a, SM-a..... koji su sve do jednog klasici i tehnološki toliko napredni za svoje vrijeme da im je konkurenciju veoma teško naći. Takođe evo ga i C6 koji je već par godina na tržištu i koji je pravi admiralski brod. Ne znam šta da kažem, ja poštujem svačiji stav i neka svako vozi ono što voli. Ali ne volim čuti da neko kaže kako su Njemci bolji od francuza jer se kvar i jedni i drugi isto, a ipak u dizajnu, revoluciji, tehnici, avangardi, udobnosti... su Francuzi daleko ispred.
@ja onda se donekle i slazemo ja samo nisam zagovornik u opste ovih novih auta koja se plasiraju kao carape na ttrziste. zato kazem da vrlo je moguce da ce auta koja sada imaju po 15 godina daleko duze se vozit nego nova auta e u tom sam pogledu isao kad sam pisao za svoja iskustva sa bmw 525i.Gledano sa tog aspekta automobil sa kraja 80ih i pocetka 90ih opet su svabe br. 1 a bmw nedodirljiv. Narod se zalijece na nova auta u nedostatku novca onda pravi kompromise sa kvalitetom. Mislim da je suvisno pricat o tzome kakva je serija e39 i ko je kupi od dobrog vlasnika sigurno nece pogrijesit kao sa kupovinom ovih novih citroena i peugeota.
@ccccc Potrošnja ne zavisi uvijek samo od motora već i od automobila u kome se nalazi. Mnogi griješe kada kupe težak auto sa malom kubikažom pa se onda čude kako im auto puno troši. Evo ti recimo primjer Njemačkog auta koje ubitačno puno troši. Polo 1.2 benzin koji zna potrošiti i kao neko auto 2.0. Eto taj tvoj BMW ide dobro zato što mu je jak motor i zato što je rasterećen. Tako veoma lako može biti da tvoj BMW 2.5 troši isto goriva kao BMW 2.0 jer je rasterećeniji u tom modelu. Tako isto Citroen XM(moni omiljeni automobil) sa V6 motorom 3.0 troši samo malo više od istog auta sa 2.0 motorom. Francuzi znaju itekako dobro napraviti motor. O HDI motorima je suvišno pričati. Sigurno su među tri najbolja dizela na svijetu. Takođe oni sarađuju sa BMW-om koga toliko hvališ. Ja iskreno ne volim previše nova auta jer se prave samo kao potrošna roba. Mnogo bolja su mi ona do 90-ih jer su imali i kvalitet i karakter. Ali smiješno je pričati da je recimo Citroen C6 loše auto ili gor od švaba
Pazi ovamo nisam bio stvarno zaludjen nekom markom auta. tako da sam u zivotu vozao stvarno puno razlicitih. Francuzi generalno fušeraje. Meni su na renaultu megane otkazivali neki dijelo za koje fakat nije logicno da otkazuju na tim kilometrima. Kako sma kupio svoju 5-icu 99 godine ja je od tada vozam skoro bez prestanka. sada ima 340000 na satu. minimalno je otkazivalo dijelova i to sve manje vise bilo je na trapu (rupetine po putu itd).Motor nevjerovatno vuče imam osjecaj da i nova nije bolje isla. BMW hoće potrošit goriva ali nevjerovatno je da od ovih francuza 1.8 i 1.6 mašine troše kao kod BMW 2,5 i 2,8 to vam sve govori o kvaliteti i konstrukciji motora.Klimu sam punio za 12 godina 3 puta !Znači megane 1.6 l (sve je bilo u redu sa autom) je trošio koliko i bmw 525i. Eto ajde vi meni sada majstori objasnite o čemu se tu radi?? Ne kažem ja da je moja 5-ica bolja od ovog pezoa ali jako sam skeptican prema ovim markama jer jednostavno mnogo puta sam se razocarao u iste.
@ccccc Ajd sad fino u sobu pa ga malo bacaj na tu peticu. Šta si se naložio? Vozao sam i ja petica i trojki pa šta? A naviđao sam se mnogo tih BMW-a u totalno raspadnutom stanju. Čuvena trojka E36 se raspada od korozije i to ne jedna već skoro svaka. Ja ne sporim da je BMW odličan automobil i dobar za vožnju, ali reći da je 5-ica iz 94. bolja od Pežoa iz 2012 je čista glupost. I nemoj mi pričati o dobrim BMW-ima u BiH jer ti nisu ni D od dobrih. Znamo da se ovde za svaki dio skuplji od golfovog ubacuje neka alternativa i prepravlja nešto sa drugih auta. A o potrošnji BMW-a pogotovo nemoj pričati ljudima koji bar nešto znaju oko auta. Da li je to tvoje mišljenje odraz ljubomore ili sljepila ja stvarno ne znam. BMW i Pežo uopšte nisu namijenjeni istoj ciljnoj grupi kupaca pa nisu ni za upoređivati. Ako ćemo već o francuskim autima onda ću ti reći da su Francuzi napravili auto koje ni BMW, Mercedes i Audi neće moći zajedno napraviti. A to je Citroen DS još iz 50-ih.
E moji papancici nemate vi pojma sta je auto.bmw ko nije vozio nek se ne javlja. ja sam se navozao i renaulta i citroena al kad ti osjetis kvalitetu izrade u bengama tesko da ces je nac drugdje. Sta lupate tu moze se nac za 500 eura moze se i peugetoica nac ljudi ih poklanjaju pa sta. O kvaliteti i naprednosti BMW-ovih motare necu ni pisati samo je dovolno da kazem 2,5 l zapremine = 192 ks, a potrosnja kao u peugeota 406 1,8 od 115 ks. sta mislim pod tiem da ce nadzivit pa jednostvano duze ces po cestama susretati ovih 5-ica i jako urednih nego sto ces ovih peugeota. Evo vec sad pogledajte da je svaka skoro 5-ica u urednijem stanju nego bilo kji peugeot 406 ili 407 odnosno renault lagune.O ogibljenjima i upravljivosti mislim da je suvisno pricat francuzi ce stic bengu i mecku za jedno 10 godina al pod uslovom da ovi nista ne razvijaju dalje. Mnogi su kupovali pod onim sloganom \"novo je novo\" pa tako kupise razno razne dacie citoencice kad ih pogeldas 5 god stari a krsevi
Prejako auto vozio sam 1.6HDI s Meckom se ne moze poredit ali od Pasata novog je x puta bolji
@ccccc U Njemačkoj se bmw e34 525i iz 94 godine može kupiti za 500 EUR. Poserem ti se na taj krš. Vjerujem ja da će on živjeti još dugo ako se nađe neka budala da stalno ulaže u njega.
Haj ne rise. Ja imam P-205 iz \'86 i radi kao sat. I šta to znači da nadživi. Ti si na tog tvog BMW-a sigurno do sada potrošio para da si za te pare mogao kupiti još jedno auto. Mislim da trebaš biti totalni idiot da porediš neki krš iz \'94 sa ovim autom. Halo ovo auto je proglašeno najboljim u Španiji i Portugalu, a ne u Buća Potoku. Mora da papke nisu pitali za mišljenje. U najjačim svjetskim automobilskim takmičenjima francuzi ubjedljivo razvaljuju - Formula 1 RENAULT, World Rally Championship - CITROEN 8 puta zaredom. Jeste švabo napravio svjetski rat ... samo kako se on završio.
Gonite se više sa tim Njemcima. Kako vam više ne dosadi pričati te otrcane fraze tipa: \"Nema auta dog ga Švabo ne napravi\", \"Djevojka može biti sa sela, ali auto mora iz Njemačke\". Prije svega to su papanske priče, a drugo mogu se pričati još samo djeci dok malo ne porastu i shvate neke stvari.