Uspjeh novog modela
72
Peugeot 208 lider u Evropi u decembru
Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Mi u Bosni u svemu kaskamo tako da nam je 307 tek sad osvojila zemlju dok se u Evropi vozi vec 10 godina. Konacno se naslo auto koje potiskuje seljackog golfa IV koji uzima silnu lovu za odrzavanje. bivsi vozac Volks Wagena
floyd i sixt mojih 15 francuza se dan danas lijepo,komotno, i rahatno vozi po kantonu i sire.iza mene svaki novi vlasnik je ostao na tom ili je dalje napredovao, sa mladjim francuzima. svaki vozac 5-tice i 19-ke je presao na megana i lagunu, naravno. prodao sam megana I-1996 prije 8 godina, eno ga isti ko nov a vlasnik iza mene ga ne prodaje, s tim da je tada prodao audi 3. svaki sam auto prodao po dobroj cijeni, a prolazio sam jeftinije u servisu od jarana koji su vozili vw,,mercedes,audi,... dvojica nikad nisu utegli golfa 3 jer to nije moguce, usinuti i idu uheravo.megan I je jeftiniji za odrzavanje od golfa 3, kao i clio prema fabiji laguna prema pasatu i bmw-u.
SIXT dok je necija familija sanjala traktor, kravu i sitnu stoku u gradovima je gospoda vozila reno i pezo a medjedi, runde,olos,mesari,zidari,sitni lopovi i prevaranti,''ljudi'' bez zuba, i klikera,pijacari,i cobani sto su sljegli u grad sanjali su svog golfa i pasata. ''nekultura'' jezika, propaganda srbije i turbofolfa nam je donijela golf omladinu, cecu, draganu, stoju,sajkacu,kokardu, i sve najnize i najprostije.zato sa odlaskom golfova na smetljiste historije otici ce i ako Bog da ta cecomanija, kokarde,raavnogorstvo od bazena do akve,...golf nakaradna omladina je opasnost za drzavu Bosnu i njen opstanak
Francusko auto smece, i slazem se da su njihova auta NO 1 za levate i pedercice, a damama koje voze francuze cemo oprostiti jer one uglavnom pojma nemaju o autima...
@mrki i @1984 Momci, ja kada sam kupovao auto gledao sam na nekoliko stvari, a neke od njih su cijena, kvalitet, mogucnost ponovne prodaje i kostanje rezervnih dijelova. Iskreno, peugeot 307 mi je bio najveci favorit ali zbog prica o FAP filteru i sl nisam ga uzeo. Ipak sam se odlucio za golf 4 koji je bio tada jeftiniji. Poslije pola godine daleko su pale cijene peugeota 307 i postao je jeftiniji od srednje generacije golfa 4. Mora se priznati da i ovi sto trguju autima da lakse mogu doci do jeftinog peugeota neko golfa ili vw vozila u istoj klasi. Mozda nekome bode oci sto ima previse vw vozila ali je cinjenica da je vw daleko ispred peugoeta a posebno renoa. Sama je i cinjenica sta vw posjeduje u svojoj grupaciji a sta peugeot ili renault i sl. Ali bez brige, ko god sta voli ima mogucnost da to kupi na nasem trzistu.
savrsenstvo, sto se ocekuje od francuza, od onih koji naravno uzivaju u francuzu a ne pate se u svabi. Ne dao Bog nikome svabu.
naravno, nece ono poli-polo pola auta ili kokoska, te konzerve mogu u zanzibaru proci, ali na foru. nista bez francuza, nek smrde voze-pate se u njemackim kantama. cuvene njemacke kante golf, trabant, varburg,pasat, pijaca,mesnica, stala, ...
već tri decenije u evropi od malih auta dominiraju, haraju Reno Clio i Pezo 205-206-207-208, i uglavnom uzimaju titule ''naj auto''. Njemacke smrde ne mogu parirati cak ni u njemackoj na svom terenu, jer su iza francuza japanci,sada koreanci, pa tek onda smrde vauvau,opeli, i fordovi firaunski.