Treba mu dosta pažnje
41

Ovako izgleda Ferrarijev prototip iz 1975. godine, vozio ga je legendarni Niki Lauda

D. B.
Svaki klasični automobil ima svoju priču, no malo je onih koje su istovremeno bogate i tajne kao što je priča Ferrarija 400i Prototipo iz 1975. godine.

Riječ je o Ferrarijevom sportskom automobilu koji predstavlja fascinantan pogled u historiju jednog od najvećih svjetskih brendova, svoj život je započeo 1975. godine kao 365 GT4 2+2. Njegova karoserija je lakirana u Argento Metalizzato boju, dok je unutrašnjost u bež boji. Međutim, automobil nikad nije pronašao kupca, tako da je ostao u fabrici te je korišten u svrhu testiranja novih tehnologija.

Prema riječima eksperta za Ferrari Tonyja Willisa, tokom vremena provedenog u fabrici automobil je bio opremljen automatskim mjenjačem, njegov 4,4-litarski V12 motor je zamijenjen 4,8-litarskim V12 motorom iz modela 400, dok su njegovi karburatori zamijenjeni sistemom ubrizgavanja goriva. Pored toga, korišten je i kao "Esperienza" automobil, kako bi potencijalni kupci mogli iskusiti najnoviju Ferrarijevu tehnologiju. Možda i najprivlačnija činjenica je to da ga je vozio legendarni vozač Formule 1 Niki Lauda.

Ferrari je u konačnici odlučio da mu nije potreban ovaj sportski model s V12 motorom te ga je prodao kupcu u Italiji 1980. godine. U naredne 22 godine je promijenio još šest vlasnika, a 2002. godine je konačno izvezen iz zemlje svog porijekla. Od tada se malo zna o njemu, no 2017. godine se pojavio u kolekciji tasmanijskog biznismena. Godine 2020. je prodan vlasniku koji ga sada nudi putem aukcije kuće RM Sotheby's.

Iako ima fascinantnu historiju, kao što je slučaj s mnogim sličnim automobilima, ovaj Ferrari pamti bolje dane. Dugi boravak u skladištu znači da je restauracija neophodna prije njegovog povratka na cestu. Eksperti procjenjuju da će biti prodan po cijeni između 65.000 i 85.000 dolara na aukciji u Monacu zakazanoj za 10. maj.