Najlakše ga je kupiti
0

Održavanje Bugatti Veyrona

Sarajevo-x.com
Svojevremena titula najbržeg i nasnažnijeg cestovnog automobila učinila je Bugatti Veyron, pored napredne tehnologije i vrhunskog luksuza, jednim od najpoželjnijih i najprestižnijih automobila ikada proizvedenih. Sada je poznato i to koliko je zaista skupo posjedovati jedan Veyron.

Naime, kao i u slučaju bilo kojeg automobila za obične smrtnike, i troškovi vezani za posjedovanje jednog Bugattija Veyrona tek počinju njegovom kupovinom. Naravno tu prestaje svaka sličnost sa automobilima koje možemo vidjeti svaki dan u saobraćaju.

Nakon nekoliko godina eksploatacije ispostavilo se da je astronomska cijena ovog egzotičnog supersportskog automobila tek mali dio od onoga koliko je potrebno da bi ga vlasnik zaista uredno posjedovao i održavao.

Osnovne procjene, tačnije one najoptimističnije, koje uzimaju u obzir samo redovno održavanje govore da je svake godine potrebno izdvojiti za Veyrona oko 210.000 eura. Vrlo jednostavnom računicom lako je zaključiti da je doslovno povoljnije imati i održavati privatni mlazni avion, nego jedan prestižni i raritetni Veyron koji je na kraju svega ipak samo automobil.

Zanimljivo je troškove vezane za Veyron posmatrati u pojedinačnim stavkama, jer upravo tako je lako vidjeti koliko ovaj automobil ima, ili tačnije nema, dodirnih tačaka sa ostalim automobilima. Tako samo komplet Michelin Pilot Sport 2 guma čija je smjesa posebno razvijena za potrebe i mogućnosti Veyrona košta astronomskih 26.500 eura, a s tim da Bugatti preporučuje da ih zamjenite nakon svakih 4.000 pređenih kilometara. Ni tu nije kraj, pa Bugatti vlasnicima preporučuje da za zadržavanje fabričkih performansi na svom Veyronu čak svakih 15.000 kilometara zamjeni i gume i naplatke. Naravno, kompet felgi za Veyrona teško da ćete naći u dobrom stanju na obližnjem auto otpadu, pa u Bugattiju za njih traže "samo" 35 hiljada eura.

Između tih zamjena guma i felgi potrebno je i redovno održavanje mehanike i motora, pa će troškovi za rutinske preglede i zamjene filtera i ulja godišnje dostići oko 15 hiljada eura. Kada se svemu ovome dodaju astronomski troškovi registracije i osiguranja jasno je da vlasnici ovakvih automobila zaista žive u nekom paralelnom svijetu u kojem je ne postoje ekonomske krize, glad, ratovi, zemoljotresi, bolesti i ostali faktori realnosti koji svakodnevno pogađaju onu stvarnu dimenziju života.