Zasnovan na modularnom četverocilindarskom benzinskom motoru (Drive-E), novi 1,5-litarski trocilindarski benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem razvijen je i proizveden u Volvu, a švedska automobilska kompanija premijerno će ga ponuditi u kombinaciji s najmanjim crossoverom XC40 koji se proizvodi u belgijskim proizvodnim pogonima.
Novi motor s kojim švedska automobilska kompanija pod okriljem kineske kompanije Geely prvi put u svojoj historiji ulazi u "trocilindarsku priču“ proizvodit će se u pogonima u kojima Volvo već proizvodi svoje četverocilindarske benzinske i dizelske motore, a nudit će se u kombinaciji s ručnim 6-stepenim i automatskim 8-stepenim mjenjačem.
Tehničke specifikacije motora još uvijek nisu objavljene, a već se zna da će aluminijski 1,5-litarski trocilindraš biti sastavni dio planirane hibridne kombinacije koja će se, prije potpune elektrifikacije, uskoro ponuditi s modelom XC40.
Prije najnovijeg proširenja motorne ponude XC40 nudio se u kombinaciji s dvolitarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom (247 KS) i dvolitarskim četverocilindarskim turbodizelskim motorom (190 KS). Za prijenos snage na obje osovine u oba slučaja zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.