Komentari (5)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
i dalje je kao sepet unutra tužni patak golf 8...
Zadnji pravi R je bio R32 sa šestakom. Ovo s 4 cilindra je smijurija. Nedavno kod mehanicara gledam R 7icu sa 300 konja, al je pap ak cipovo na 400 i pukla mu svjecica i podrobila klip. Sad majmu n ima generalku na motoru. I 300 konja je puno na 2000 kubika a ne 400.
Atmosferac šestak je imao samo bolji zvuk, ali danasnji 2.0 motori sa turbopunjacem imaju puno bolje performanse, manju potrosnju goriva itd. Takodjer, ovi motori mogu komotno imati 400+ konja, samo treba znati dobro mapirati i zamijeniti sve odgovarajuce dijelove.
Ne moze taj s 4 cilindra imati vijek trajanja ko šestak. Fabrici to i paše, da ga spalis na 200hiljada i onda kupis novog. Koja on opterecenja trpi da bi razvio toliku snagu iz 2.0 motora. Jos mu turbo normalno gruhno i on je donji. Opterecen do ibera. Mozes ti u njega nasvirat ne 400, nego 800 konja, al onda prne motor nakon jedne trke
Da mi ga je samo jednom poderat od mostara do sarajeva :)