Osnovni cilj projekta jeste uvezivanje svih Hyundai centara širom svijeta. Kroz globalnu uvezanost putem NAVTEQ mapCare programa zadovoljstvo i sigurnost u vožnji Hyundai-a će svakako biti na još višem nivou, jer će upravo vozači u svakom trenutku imati na raspolaganju informaciju koji je to Hyundai centar najbliži njima, bilo da se radi o prodajnom salonu, predstavništvu ili servisnom centru.
Novi program će premijerno biti instaliran u okviru ix35-ice, a cilj je da u budućnosti sva nova vozila budu opremljena NAVTEQ mapCare programom. Nova Sonata će takođe imati instaliran program.
Uz mape sa upisom svih Hyundai centara širom svijeta, program će sadržavati i druge mape, poput “Green Routing Map”, koja mjeri i pokazuje “najefikasniju rutu” uz ekonomičnost u potrošnji i emisiji CO2. Kako je dogovoreno saradnja će biti proširena i kroz Hyundai web site (www.hyundai.com) na kojem će svakodnedno biti postavljane mape koje uključuju najvažnije informacije o nekom mjestu, informacije vezane za turizam, kulturne znamenitosti, restorane i sl. Sve informacije će biti svakodnevno ažurirane.
“Ugovor sa renomiranom kompanijom kao što je NAVTEQ samo očitava trenutnu poziciju Hyundai-a. Hyundai će i u budućnosti nastaviti saradnju sa uspješnim kompanijama, kako bismo vozačima Hyundai vozila uvijek pružili maksimalno kvalitetan proizvod i uslugu.” – kazao je Sean S. H. Kim, zamjenik direktora marketing-a