Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prvi macici...caoooo
Ma vala da ima i šestocilindarski, kanister ostaje kanister...ružna al' pravo.
Na kraju ce motori biti kao u fice zastava 750 i zastava 850.
Samo sa turbinom... Ne dopada mi se to sto se sve jace turbine stavljaju na manje motore, znatno im skracuje radni vijek ali sta je tu je, standard....
@Dino99 Sve je to planski, 12 godina garancije na lim, zamisli da su na golfu 2 radili takvu limariju, vozao bi se jos 50 godina, i ovi novi motori sto prave su usavrseni toliko da nema nikakva odrzavanja na njima, umjesto zupcastog remena prave ih sa lancima i lancanicima, znaci ni tu nema nikakvih izdataka ali poslije 7-10 godina motor je toliko ishaban, turbine ispucale, elektronika otkazuje, dizne zacepljene da se nece isplatiti popravljati, sve su oni sracunali.
TSI jedan od boljih motora
Upravo je suprotno, na žalost
torpedo nemaš ti pojma.pametniji si kad ne komentarises.1,2tsi motor od 86ks je proizvodio vw 4godine i ugradivo u škodi seat golf polo i audi A1,u kome je ugrađeni lanac umjesto zupcastog,preskako nakon 30ak 000 predjenih kilometara!
kada bude jedan cilindar i dvotaktni motor, tada kupujem
@NaTraguSlobode Vec slijedece godine imaju u planu dvotaktni "na kurblu" ;)
@Gorstak pa kako se radi s tom "kurblom"