Nakon 18 godina izbivanja sa svjetske automobilističke scene na ovogodinjem sajmu automobila u Frankfurtu premijeru je imao konceptni Trabant nT koji najavljuje povratak ovog legendarnog automobila koji je prozveden u preko tri miliona primjeraka. Ipak, iako su se dizajneri potrudili da u što većoj mjeri ispoštuju dizajnerske smjernice originalnog modela, jasno je da novi Trabi ima malo toga zajedničkog sa automobilom koji je bio prepoznatljiv, a na ovim prostorima čak i opjevan po svom glasnom motoru koji je iza sebe ostavljao „pet meteri dima“.
Dakle, i pored jasne inspiracije novi Trabant nT je pravi ekološki automobil 21. stoljeća, pa je umjesto predpotopnog dvotaktnog motora dobio napredni elektro pogon koji zahvaljujući savremenim baterijama i snažnim elektromotorima obezbjeđuje odlične performanse, ali i domet od 160 kilometara što je među najboljim rezultatima novih električnih automobila.
Ujedno, da bi energetska iskoristivost bila potpuna inžinjeri su implementirali i solarne ćelije u krov Trabanta nT, putem koji se napajaju sekundarni uređaji u automobilu. Performanse nisu zapanjujuće, ali su za jedan elektroautomobil gdje je ekološka strana vožnje bila prioritet sasvim dostatne, pa je maksimalna brzina od 130 km/h dovoljna za gradsku upotrebu.
Pored prikladno dizajnirane karoserije koja i svojom siluetom, ali i detaljima poput svjetala podsjeća na izvorni automboil, dizajneri su ostali vjerni ideji originala i pri uređivanju unutrašnjosti. Tako je jasno da su jednostavnost i upotrebna vrijednosti imali presudnu važnost, a iako minimalistički opremljena može se pohvaliti retro šarmom, koji je često uspješan i dobro prihvaćen kod kupaca.
Inicijatori reinkranacije Trabanta, karoseristi IndiKar, Herpa Miniaturmodelle GmbH i dizajner Nils Poschwatta za sada nisu otkrili daljne planove sa Trabantom, ali je jasno da će oni zavisti upravo od direktnog odziva publike i reakcija koje će se prikupiti tokom i nakon sajma u Frankfurtu.