Noviteti
0

Toyota i Daihatsu predstavili novi model Passo ili Boon

Sarajevo-X
Toyota i Daihatsu su zajedno razvili novi kompaktni automobil kojeg je Toyota nazvala Passo, a Daihatsu Boon.

Toyota Motor Corporation i Daihatsu Motor Co., Ltd., su danas izjavili da su razvili zajednički automobil kojeg će Toyota prodavati po imenu Passo, što na italijanskom znači "korak", dok su u Daihatsu-u ovaj model nazvali jednostavno Boon (riječ koju najmlađi Japanci koriste da bi imitirali zvuk automobila, kreirajući sliku zabavnog automobila za cijelu porodicu).

Novi model, prvi kojeg su za japansko tržište zajedno razvili Toyota i Daihatsu, napravljen je kombiniranjem najjačih osobina obiju kompanija - Toyotina razvojna tehnologija i kvalitetno kontrolisana snaga te Daihatsu-ova tehnologija razvoja malih automobila i produkcijska stručnost.

S kompaktnim dimenzijama, individualnim stilom, visokim nivoom osnovnih performansi, uz prihvatljivu cijenu ovaj kompaktni automobil sa novim vrijednostima obećava bogat užitak vožnje kao partner u svakodnevnom životu.

Kao najmanji Toyotin kompaktni model i Daihatsu-ov vrsni kompaktni model, Passo/Boon se okreće tržištu u području gdje se preklapaju mini i kompaktna vozila.

Kombinirajući snagu sa oštrinom, Passo-ove oštrokarakterne linije naglašavaju rubove vozila i oblinu. Čvrsto prizemljen položaj je postignut postavljajući točkove u četiri krajnja ugla vozila, kao i jednostavnim i čvrstim B nosačem.

Sa kompaktnim dimenzijama u Passo-ovoj kabini ima dovoljno prostora - najviše u ovoj klasi, dok raspored sjedišta doprinosi visokom nivou ugodnosti.

Minimalni zakretni radijus je 4,3 metra, dok novoizrađeni jednolitreni motor 1KR-FE doprinosi veoma ugodnoj vožnji ovog čvrstog automobila. Potrošnja goriva je jako mala, tako ćete s jednim litrom benzina s Passo-m, ustvari Boon-om, preći 21 kilometar. 1KR-FE motor svojim atributima omogućuje visok obrtni moment i izvrsnu akceleraciju pri manjim i srednjim brzinama koje se najviše koriste pri svakodnevnoj vožnji.

Pored 1KR-FE motora tu je i 1,3-litreni V3-VE motor, koji omogućuje visok obrtni moment pri manjim brzinama, te glatko međuubrzanje pri većim brzinama.

Passo je opremljen novim mjenjačem Super ECT (super inteligentni četverostepeni automatski mjenjač), koji doprinosi blagoj i odgovarajućoj promjeni brzina.

Modeli sa pogonom na četiri kotača opremljeni su sa V Flex Full-time 4WD sistemom.