Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ti palcevi nista ne govore, moze se jednostavno naci i 100 ljudi koji misle isto ko ti....a da ljudi radi konfora kupuju te male motore, i Mercedes bi ih ugradjivao u C, E i druge klase. Ali jok, ljudi ugradjuju od 1.8 pa gore upravo da bi voznja bila konforna bez puno buke rada motora pri visokim obrtajima, i patnje motora pogotovo ako je u auto 3-4 odraslih osoba....nema to nikakve veze sa trkama, ali uzmi provozaj nekog dizela comon raila sa malo vise kubika i obrtnog momenta, sa 110 i vise konja i uporedi ga sa tim motorcicem 1.3 benzincem stotinjak konja, pogotovo u teskom autu...neces pozeljeti sjesti vise u takvo auto...
Vjerujte mi nije ni Toyota sto je nekada bila. Rav4 2009.g., 2.2D4D u garanciji je promijenjeno za 100.000km pola auta. Karike, blok motora, amortizeri, EGR... Takodjer vozim i KIA automobile od 2002.g., tri komada sam promijenio do sada. Svi auti su bili toci i vozi, eventualno promijeni gumice balans stangi. Ne kazem sada da su KIA automobili vrhunski, a Toyota kanta, ali ovo je moje iskustvo.
audi a4 2,0 tdi 2009 spavo sam na servisu!! bagra napravi auto 2 godine stere i posle SES :D
Ruznoca dizajna je odlicno reprezentovana u novoj Corolla-i. Mislim, ljudima svaka cast koliko su napredovali u kvaliteti auta ali nikad oni nece napravit sedan kojeg je lijepo vidjet na cesti..
DŽABA SINE JA KAD ČUJEM OVE NJIHOVE D4D KAKO RADE, RAZBOLIM SE DIESEL, DAS AUTO
Puno je ovo za osnovni benzinac od 100 KS, ovo ispade u rangu Golfa, Megana, Ceeda, 308. Gdje je onda mjesto za Auris? Po meni ovo bi trebao biti konkurent Rapidu, znaci jedno 5000 KM previše, a osnovni dizel da počinje sa 27k KM.
I ova Toyota pocela preslikavati....preslikan Chevrolet Cruze. A ovi novi motori tipa 1.3 sa dodatim konjskim snagama su mozda dobri, ali dok ne krenes uz brdo pa ti zafali kubika...pogotovo pri preticanju ;)
...tu zafali obrtnog momenta, tipično prisutnog u "dizlo" motorima...a ovo je notchback varijanta aurisa, kakav crni cruze...
Kakve ti glupe stvari pricas. Kubici, prestizanja, konji... Koliko ti je godina? Ljudi auta kupuju radi komfora, pouzdanosti i potrosnje.
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Ne sumnjam u kvalitet,ipak je to toyota. Možda jedino da se malo pozabave dizajnom,da ubace malo evropskog,italijanskog "šminkeraja" i ne sumnjam da bi bila hit. Koreanci su to skontali i sa nešto malo lošijim kvalitetom ali sportskim,šminkerskim dizajnom postigli uspijeh. Al neka je i ovakve kakva je zbog konkurencije,bolje je za sve nas.
Care, Toyota se nikad neće dodvoravati EU kad to nije njihovo glavno tržište ali su svejedno najprodavaniji jer rade beton auta. PRIČAMO O NAJVEĆEM PROIZVOĐAČU AUTOMOBILA ČOVJEČE, KAKVI KOREANCI I DIZAJN, ŠTA TI JE BOLAN CCCC
@meth VI slazem se dijelom,toyota je svjetski brend,nisam ni rekao da nije,ali pokusavaju na evropskom tlu onoliko koliko im dozvole veliki evropski proizvođaci koji cuvaju svoje trziste nema potrebe da vices,nisam ni rekao da tojota nije svjetski brend i neka ih kod nas,to i napisah i naglasih njihov kvalitet ali ruku na srce koreanci su daleko otisli sa dizajnom,angazujuci italijanske i druge svjetske dizajnere,pa pogledaj nove modele kie,hyundaia itd (kvalitet na stranu)