Povratak legende
0

Stiže novi Porsche Spyder

Sarajevo-x.com
Najnoviji model kojeg priprema Porsche predstavljati će početak ponude ovog proizvođača, a zanimljivo je da će dijeliti platformu sa VW-om Bluesport, te će biti zvanični nasljednik originalnog modela 550 Spyder.

Jedno od najpoznatijih imena u historiji sportskih automobila uskoro će se vratiti na scenu. Prve ilustracije nastale na osnovi špijunskih fotografija otkrivaju kako će izgledati potpuno novi Porsche Spyder. Prema prvim, nezvaničnim, informacijama iz Porschea ovaj izuzetno privlačan i relativno pristupačan sportski automobil stiže na tržište tokom 2013. godine.

Nije neobično, zbog Porscheovog udjela u Volkswagenu, da je novi Spyder zasnovan na već postojećoj platformi VW-a Bluesport koji još uvijek egzistira kao konceptni automobil. Također, istu ovu platformu će dobiti i Audi R2 koji je u pripremi, ali je prije svega jasno da to neće omesti Porsche da i sa ovim modelom postavi standarde po pitanju performansi i odličnih dinamičkih osobina. Ujedno, iz Porschea obećavaju da će upravo Spyder biti jedan od najlakših i najštedljivijih, ali i najpristupačnijih, automobila u njihovoj skorijoj historiji.

Novi Spyder će tako obezbjediti slične užitke u vožnji kao i Boxster zahvaljujući preklopivom platnenom krovu, ali sa samo 3,99 metra dužine biće značajno manji od Boxstera koji je do sada bio najjeftiniji i najmanji Porsche. To ujedno znači da će ponuda četverocilindarskih rednih motora sa turboprednabijanjem, koji su posuđeni sa VW-ovih polica, biti i više nego dovoljna da obezbjedi vrhunske performanse. Tako će najjeftiniji Spyder dobiti poznati 2.0 TFSI motor sa 200 KS, a koji će zahvaljujući smještaju iza leđa putnika obezbjeđivati idealan raspored mase po osovinama. Snažnija i skuplja verzija Sport biće pogonjena istim motorom, uz razliku da će za te potrebe biti dodatno pojačan pa će sa 260 KS biti znatno primamljivija opcija.

U dizajnerskom pogledu jasno je da su kretori Spydera inspiraciju crpili iz originalnog modela 550 Spyder koji je svoju prmeijeru imao u Parizu 1953. godine. Srećom, ovaj put nezgrapna rješenja koja su proslavila Cayenne i Panameru su izostala, a klasična ljepota izvornog automobila koji je prije svega bio posvećen takmičenju odlično je interpretirana u automobil 21. stoljeća.