Iako na prvi pogled Golf V R32, pogonjen 3,2-litrenim V6 FSI agregatom sa 250 KS i pogonom na sve kotače, djeluje vrlo žestoko, mnogi su se bunili kako je za veliku razliku u cijeni nedovoljno brži od GTI-a. Tu bi nepravdu trebao ispraviti R36, koji za pogon koristi 3,6-litreni V6 FSI motor sa 300 KS. Golf R36 trebao bi hvatati stotku za oko 5,5 s, a maksimalna će brzina biti ograničena na 250 km/h.
Učinkovit transfer snage na kotače osiguravat će sistem prijenosa s dvostrukom spojkom, popularni DSG, i stalni pogon na sve kotače. Veći usisnici zraka na prednjem dijelu vozila trebali bi biti znak raspoznavanja u odnosu na R32.
Konceptna izvedba Golfa R36 mogla bi biti predstavljena već na salonu u Frankfurtu ove godine, a prema izvorima bliskim kompaniji u prodaju će stići nedugo prije dolaska Golfa VI na tržište.