Dodge Challenger Targa
0

Spreman za takmičarske izazove

Sarajevo-x.com
Najnovija, i trenutno najpopularnija, američka reinkranacija slavnih „muscle“ automobila, novi Dodge Challenger dobio je i verziju koja je ogoljena, ojačana i ubrzana, tačnije u potpunosti pripremljena za život takmičarskog automobila.

Nešto prije poznatog SEMA (Speciality Equipment Manufacturers Association) sajma automobila i opreme za automobile, Dodge je odlučio da predstavio posebnu verziju svog novog Challengera.

Naime, u ključnom trenutku početka prodaje novog Challengera verzija Targa ima namjeru da podigne ugled novog modela na višu razinu, i tako kroz uspjehe na takmičenjima dokaže kako je riječ o zaista potpunom automobilu. Za samo ime u Dodgeu su dobili inspiraciju po već slavnoj trci Targa Newfoundland, na kojoj je Challenger već imao svoju takmičarsku inicijaciju.

Također, ovaj Challenger je dobio i nadimak Samantha, a sve je počelo sa standardnim Challengerom koji je dobio Moparov komplet namjenjen za utrke ubrzanja. U tom paketu se podrazumjeva moćni 392 HEMI motor sa 540 KS, ali i odličan šestostepeni Tremec ručni mjenjač. Za potrebe utrke kao što je Targa Newfoundland “Samantha” je dobila novi zadnji diferencijal i posebno podešen ovjes. Tačnije, upotrebljen je KW ovjes sa takmičarskog Dodgea Vipera, baš kao i kočnice sa 380-milimetarskim diskovima naprijed i 6-klipnim kočnim kliještima. Uz snažniji motor i kapacitetnije podvozje, Challenger je i znatno olakšan, dok je prilagođen takmičenju i sigurnosnim zahtjevima zahvaljujući sigurnosnom kavezu.

Također, posebna Snakeskin zelena boja koja je također posuđena iz palete boja Vipera, dodatno će istaći novi “muscle car”, dok će “shaker” otvor za dovod zraka i Mopar oznake dovoljno distancirati Targu od običnih Challengera.

Na ovogodišnjoj trci Targa Newfoundland u dužini od 2.200 kilometara Challenger Targa je sa Ralphom Gillesom, podpredsjednikom Chrysler LLC Design odjela, kao vozačem došao do odličnog drugog mjesta u klasi, i 22. Mjesta u ukupnom poretku. U svakom slučaju, izvjesno je da Challenger ima kapacitet potreban za takmičarski automobil, te se ugled američkih automobila kao glomaznih i snažnih automobila koji ne upravljaju baš dobro iz godine u godinu mjenja na bolje.